Henkka57 kirjoitti:Itse en niinkään pidä näistä uudemmista 6r:istä (-05 --->) , mutta tää on kyllä todella nätti
Pidin myös noista vanhemmista 6r:stä aluksi enemmän, tai niiden etuvalo/keula yhdistelmästä. Nyt ajanmyötä on tähänkin keulaan alkanut tottumaan, tyylikäs perä ehkä kompensoi sitä tässä mallissa.
Alustaa tuli säädeltyä vähän ja toimii nyt 70kg kuskin alla hienosti. Viime viikonloppuna tulikin kurvailtua 150km mutkapätkää kahden tonnisen yamahan ja toisen 6r:n kanssa, mahtavaa toimintaa.
Lähes ehdin jo hätääntyä että talvelle ei tankin maalauksen ja putkiston lisäksi olisi mitään projektia tiedossa, mutta ystäväni sunday rider onneksi ratkaisi senkin pulman hakemalla saksasta tuodun 97 vuotisen
gigserin. Vikalistaa tuossa on mailin verran, mutta kone käy nätisti kunhan ilmankosteus ei laske liiaksi
. 10 vuodessa on ihminen saanut laitteen aika karuun kuntoon...
-
Lähikuva 1-
Lähikuva 2-
Lähikuva 3-
HehheeJarrut pyörästä ovat jääneet jonnekkin vuosien varrelle ja rungon jäljistä päätellen on pyörällä kynnetty asvalttia ilman tyylikkäitä rautojakin, eiköhän tuon koneen ympärille kuitenkin pyörä vielä talven aikana tehdä
.
Aikapitkälti alkaa kausi siis olemaan paketissa, henki ja kortti säilyivät, pyörä pelasi ja päät kääntyivät. Maanantaina loppuu vakuutukset ja ninja menee seisontaan, näihin kuviin ja tunnelmiin!
Kukaan ei kysy kuinka nopeasti se tehtiin, vaan kuka sen teki.