Iso kiitos!
Kaatumaraudat odottelee hitsausta.
Putket leikkelin sopiviksi, pitäis vaan kärrätä mopo jotenkin kaverin tallille, kun itse en hitsia omista.
Tuossa on siis vasta se ne putket, jotka menevät ensin swingin kiinnikkeeltä koneen yläkorvakkeelle, sekä siitä alas, josta raudat yhdistyy. Näiden putkien väliin tietenkin vielä hitsataan myöhemmin putken pätkät, se vaan on parempi tehdä noiden hitsauksen jälkeen. Raudat mittalin niin, että ne mahtuu olemaan, vaikka oliskin sivukatteet kiinni. Tuli meinaan niin perkuleellinen himo tehdä tästä sittenkin varttikatteellinen, kun sovittelin niitä tähän. Alkuperäisiä en kuitenkaan ala pilkkomaan, vaan pitäis jostain löytää toiset. Ilmotella saa, jos bongaa jostain myytävän!
Pidempi jarruletku (~90cm) olis kans mukava löytää.
Käppärin jarrusatula tuli myös hommattua, eli
Nissinin 4-mäntänen. Adapteri tehdään itse ja tämän kaveriksi hommaan varmaankin 636:n etujarru pääsylkän. Luulis olevan hyvän kokonen?
Viime viikolla tuli sorvattua alumiinista jalkatapit. Kuvassa myös muuta pikkusta hilpettä, mitä on tullut kiilloteltua.
Meinasin vielä vaihdetangon kiillotella, mutta se taitaakin tulla kultaiseksi.
Etummaisista tapeista vielä kuvaa.
Aikaa ei nyt oo kauheesti ollut, kun autokoulussakin pitää käydä ja välillä on vasta ilta seitsemältä kotona. Suunnitelmana olis laittaa tämä joululomalla (23.12->) lihoiksi ja alotella pohjatöitä. Värimaailmaksi tulee nyt siis mustaa, niin mattana, kuin kiiltävänä ja pieniä yksityiskohtia kiillotellaan, tai maalataan kultaiseksi. Ei mitään ylimääräisiä maalauksia, tai tarratuunkinkia.
Spitti kuittailee ja lähtee noutamaan tankkia postista!
OmNom!"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."