Katsotaan jos jotain tarroitusta keksin, vakiotarrat eivät oikein koskaan uponneet.
Pikkulokari pääsi parempiin hommiin
Penkkiä ajattelin korottaa keskeltä, että saisi kamelimaisuutta poistettua, mutta en oikein tiedä mitä materiaalia käyttää. Verhoilija olisi jo tiedossa.
Sitten niihin ominaisuuksiin: Erittäin lepposa ajaa, 650 kuutioisen vääntö on ihan eri mitä nelisatasissa. Vielä katulaiskana vääntöalue on sijoitettu alas. Sataseen päästään viidessä sekunnissa.
drz on hitusen tehokkaampi ja kevyempi, sekä koneeltaan kireämmän luonteinen, eli keuliminen onnistuu helpommin. Mutta ei se hondalla ongelmaksi ole koitunut.
Myös 660 yamaha xt on varteenotettava vaihtoehto. Honda on näistä se helppohuoltoisin. Kone on alunperin 650xr L-mallista, joka on enduro/aavikkokäyttöön.
Ajamalla ei rikki saa, niinkuin hondan koneista tupataan puhumaan.