Nyt on video julkisena, linkki vielä kertaalleen:
https://www.youtube.com/watch?v=08VdIK5ktiE
Joo, eli eivät olekaan mitkään EGR-lähdöt, vaan ilmeisesti Kalifornia-mallin fasun nipat joista syötetään ilmaa pakoputkeen, jotta poltettaisiin mahdolliset bensanjämät putkesta, (+pakoventtiilit pilalle) eli täysin haistapaskasysteemi.
Täytyypä tarkistaa se kytkin, kuulemma kusiaisissa jammuissa tyypillinen kalkattaja, ja nokkaketjun kiristin. Ja jos ei niistä löydy niin ajamallahan ne viat yleensä realisoituvat. Vunteerasin tuossa myös mahdollisuutta että jos kerta pakopaineet noiden nippojen kanavissa on niin suuret, aiheuttaisiko paineiskut noissa tötsissä ääntä.
Alkoiko öljynpaineen merkkivalo muuten vilkkumaan kun kanki oli jo ihan väljä?
https://www.youtube.com/watch?v=08VdIK5ktiE
Joo, eli eivät olekaan mitkään EGR-lähdöt, vaan ilmeisesti Kalifornia-mallin fasun nipat joista syötetään ilmaa pakoputkeen, jotta poltettaisiin mahdolliset bensanjämät putkesta, (+pakoventtiilit pilalle) eli täysin haistapaskasysteemi.
Täytyypä tarkistaa se kytkin, kuulemma kusiaisissa jammuissa tyypillinen kalkattaja, ja nokkaketjun kiristin. Ja jos ei niistä löydy niin ajamallahan ne viat yleensä realisoituvat. Vunteerasin tuossa myös mahdollisuutta että jos kerta pakopaineet noiden nippojen kanavissa on niin suuret, aiheuttaisiko paineiskut noissa tötsissä ääntä.
Alkoiko öljynpaineen merkkivalo muuten vilkkumaan kun kanki oli jo ihan väljä?