Siitä swingistä, kyllä mä ainakin oon monesti lukenu että porukka olis niitä pulveri maalannu :O Toi on tulossa mulle katuajoon ja ei todellakaan jokapäiväiseen eli tuskimpa se maali ainakaan mitenkää kriittisesti heti lähtis...
Mut joo sain taas kiksit tehä tuota kotaria tänään ->
Nytton pärrä siis tuossa kunnossa, takahäkki pois, katteet pois, sähköt pois. Seuraavaks olis varmaankin tarkotus irrottaa kaasari ja puolipuristin ja kaikki muu että saa koneen irti. Rungon jätän rullaavaks ainakin siihen asti että saan varattua sen hiekkapuhalluksen ja maalauksen.
Päätin nyt sitten tehdä näin. Eli hioin nuo muovit 1200 paperilla vaan hiukan "mataks" pinnan ja vetelin muovipohjamaalit pintaan ja pari kerrosta kiiltävää mustaa päälle. Annan niiden nyt kuivua viikon että ovat varmasti kuivat ja sitten pitäis miettiä miten noita tarrottaa/mitäs sitten ja eikös sitten lakka tule vasta tarrojen päälle? Nii tuosta etuloksusta teippasin umpeen osan (niikun kuvasta näkyy) eli kun teipit poistsaa ni alta paljastuu vielä oranssit raidat jotka päättyy tohon keskelle, myös sen kohan mistä tuo kiinnitetään t palaan jätin oranssiks ja teippasin tommoset rajat siihen... Kahtotaa millanen tulee.
Ja semmosiin kohtiin mistä se maali kuluu pois (mistä jarru letku menee ym.) laitan sitten kiiltävä mustaa muovikalvoa (näin tein 125 kotkanki kanssa ja hyvä tuli).
Sitten tuli vähän leikittyä valkosen muovikalvon kanssa ja leikelin muutamat helpot logot jos niistä olis mihinkään, tuossa yks esimerkki jokainen varmaan tunnistaa logon.
Mikäs helvatun letku tuo on? Tulee jostain moottorin alaosasta ja ilmeisesti kuuluis yhtyä kaasarissa olevaan nippaan mutta nippa on tulpattu ja letku jätetty yksinään tulppaamatta :O Jokin huohotus?
editt.. Otin teipit pois nyt kosketus kuivasta loksusta ja siitä tuli aika helvetin hieno vaikka itse sanonkin.
Mutjoo eikai muuta tälläkertaa, koitetaan taas selvitä eteenpäin, hitaasti mutta varmasti
Husaberg TE300 Supermoto topic
VinskiMo@YouTube
VinskiMo@Instagram