Vastahan se vielä rullas...
jooh. Tarina saa uuden käänteen, vaihteisto tilattava tässä lähipäivinä sekä samalla kun konetta remontoidaan, voisi kannen kanaviin panostaa muutaman vartin.
Myös kuten kuvasta näette, aivan tuhannen pillun päreinä siis koko laite. Pistin lihoiks, suojasin vasta kierteet ja nyt vain lähdetään hiekkapuhaltamaan ja maalauttamaan.
Jos haluatte vielä vaikuttaa, voitte laittaa värimaailmaan toiveita
Sekä pieni kysymys perään liittyen. Millä tapaa hoidetaan perän ulkonäkö? Jätetäänkö häkki paljaaks näkyviin, etsinkö jonkun nätin pyörän peräkatteet (mm. yzärit gixxerit ja SV:t kiinnostaa) vai kuidutanko/pellistä itse?
TIG-kalusto on tilattu myös. Kuukauden kestää kaasupullon toimitus. Sit päästään tekemään taidetta! Pylväsporakin on nyt asennettu talliin joten aika pitkälti pystyy jo tekemään osia ja vastaavaa handmade työtä. Supra vielä puuttuu tosin mutta mitäs nyt semmosella kun on kuitenkin pienoisporakone jolla voi tehdä muitakin ku suprailla. Sorvi olis kyllä kans veikee mut ei voida ankkuroida eikä oo kyllä oikeen lompakkoo vielä semmoseen kun oma autokin olis tulossa vielä
jos haluaa tukee tätä projektia ni mulla ois tarjolla 15-21 tuumasia renkaita, hyväkuntosia ja vähän ajettuja.
nyt on hallussa kesärenkaat!
Oon kyllä ihan kesätunnelmissa! Vaikkei menopeli toimi, niin ajotuskia sain vähän lievitettyä kun kävin ajamassa 1200cc goldwingillä
Isoin pyörä mitä oon ajanu mut silti yllättävän ketterä kokoonsa nähden. Yllättävää kuinka jo -84 vuonna on näin "edistynyttä" tekniikkaa moottoripyörissä, luksusta kyllä ajaa tommottiis sohvalla.
Noh, paneudutaan kawasakiin kunnes pääsen hiekkapuhaltamaan. Siihen asti;