Onpas aikaa vierähtänyt, noin neljä vuotta!
Specailistikin on sortunut Itäsaksan ihmeseen 250 cc MZ EZT jota pusaa nyt 300 cc tilavuuteen että pääsee JAWAsta ohi, heh.
Mutta: "Zwei ist Mehr" kuitenkin mutta on hällä joku suriseva rivinelonenkin joka tässä paljastettakoon.
Kaikki siviiliajot noin 5 000 km / kesä tullut ajeltua, autoon ei juuri viitsi koskea.
50 000 huollot:
Ensiöväitysketju vaihdettu, ei ollut entinenkään vaihtorajalla. Kytkinlevyt vain toiseen järjestyseen, pyöränlaakerit rasvailtu varmuuden vuoksi renkaitten vaihdoin yhteydessä.
Renkaat -Tietenkin MITAS- kestävät noin 10 000 km.
Niin, toisioketjukin varmuuden ja mielenrauhan vuoksi kun laadukkaat (sic!) tsekkikethut eivät maksa juuri mitään. Samalla uudet haitarikumit ja etukeljupyörän tarkistus: kuin uusi ja ketjuun vanhankansan Shell Retinax A vaseliinia
Ei sitä toisioketjua tarvitse juuri rasvailla, jos nyt joka toinen vuosi.
Etuiskareissa ollut ATF. Vaihtaa kai pitäsi ja ehkä iskareitten stefojen vaihto kun toinen aivan hitusen vuotaa.
Specailistilla on se iso irroitusavain, ehkäpä tehdään homma kaksistaan.
Jarrujärjestelmän kumeja en ole viitsinyt vaihtaa, jarrusnesteen vaihto joka toinen vuosi on hyvä idea syöpymien varalle ja ehkä suojelee kumejakin.
Niin: laskeskelin että JAWA OIlmaster (Mikuni) lykkää alle 1.5% seoksen koska litran purkki kestää melkein 2000 km
Hyvät Joulut kaikille ja ankaraa pärinää taas vuonna 2019