Töhö* kirjoitti:Varmaan mukava vehje jäälle tuommosilla renkailla ja tehoilla Onko etunen nyt sitten Micheliini vaiko Trelleborggi?
Etunen on trelleborg ja takanen misukka. Tehosta ei ole tähän asti ollut pulaa, huolestun siinä vaiheessa ajotaidoistani jos alkaa kolmisatkusta vonku loppumaan.
Muikhu kirjoitti:Jos husa nyt lähtee niin onkos kotemille suunnitelmissa jonkin näköistä laittoa vai vaan kovaa ajoa? Ois kyllä unelmavehje jäälle toi kotari!
Jos husa lähtee niin pakkohan tota kotaria on sipistellä että sillä kehtaa mopomiittiin mennä pyöhätämään kesällä. Eihän mulla nyt tässä oo muuta ongelmaa kun 2xvakuutukset... Kotari on hempskatin mukava laitos kyllä päästellä, nyt vihdoin kun oon saanut alustankin säätöihin.
An77i kirjoitti:Teitkö mitään muita säätöjä jäärataa varten kuin noi kaasarin säädöt?
Kotariahan ei ole jäärata kuntoon laitettu, piikit jotka siinä on on täyspitkät enska piikit, ei tosiaan vastaa jääpiikkejä mutta pakkohan noilla on kokeilemassa käydä Kaasarissa on talvisäädöt, 42 tk, ja pääsuutin kans vähän isompi mitä ohjekirja sanoo, kesällä röpötteli hitaan metsä ajon jälkeen mutta nyt kyllä toimii erittäin hyvin ja laakista käymään, niinkuin kuuluukin.
Eli kotari toimii kivasti, noi lämpötupsukat stongassa on muuten erittäin hyvät, suosittelen kaikille! Maksaa 13e, joka on pieni hinta siitä ettei ole näpit aivan jäässä.
Kuumaksihan toi ei lämpeä, molemmat syylarit on kyllä lämpimät mutta ei todellakaan kuumat. En tiedä pitäiskö toinen peittää esim paffilla vauhdikkaammassa ajossa mutta ei noinkaan perus mantsapätkällä oo ollut mitää ongelmia.
-VinskiMo
Husaberg TE300 Supermoto topic
VinskiMo@YouTube
VinskiMo@Instagram