Eeli kirjoitti:Minkäköhän takia en ole ennen tänne mitään kirjoitellut
Todella hyvän näköistä rakentelua, värit ovat mukavan erilaiset!
Tarrasarjaan annan oman ääneni tapesnakelle, vaikka tuntuu kalliilta nii todellakin osaavat siellä hommansa ja varsin nopeaa toimintaa. Ja saat täysin itse päättää kaiken, eli jos et halua logoja, vaan kliinin satsin niin onnistuu. Ja onhan se aina mukava tukea kotimaista yritystä
Täytyy kysyä tarjous, kyllä 200e on ihan viimenen hinta mihin taivun tarrasatsin kanssa
Twiksor kirjoitti:https://scrubdesignz.com saa ainaki customi setin vissii 180€? Ja ihan siistejä tekevät ja hommat sujuu
Kysyn tarjouksen täältäkin!
ma$$i kirjoitti:Paljonko jää välykseks pyttyyn nähdeni? Eikös näissä välys kuulu olla tasoa 0.06-0.08(?) karkeasti?
Boysenin kopasta pojot!
Ja onnittelut pääsystä ACS!
Jotain tällaista se välis kuuluu olla, ihan ensinnähän homma on mennyt jo pieleen viime männän vaihdossa, ihme ettei tuo ole kilkannut kiinni, Ensimmäinen mäntä minkä otin ulos koneesta oli 71.925mm ja lykkäsin sinne sitten örttenin ohjeistuksesta ton 71.94mm männän... Nyt sinne menee 71.935.
Sitten asiaan.
Elämä potkii, vituttaa, itkettää, epäonnistuu...
Pohjustan tarinaa; Kävin sielä anodisointi mestassa, käytiin läpi väri sen äijän kanssa ja se näytti mulle näytekappaletta "sinililasta" joka oli sellanen hieman pinkkiin jopa taittava mutta aivan selvästi lila alumiinilevyn palanen. Sanoin että tuo on se väri antaa mennä. Hän sanoi että se saattaa _vähän_ poiketa tuosta mallista, koska seokset vaihtelee, sanoin että ei haittaa, kunhan tulee lilat/violetit
Lopputulos;
Siis, mulla rasahti rusinat oikeesti. Sanoin hänelle noutaessa että ei nuo ole mitenkään päin liilat vaan siniset/tumman siniset. Minua kehoitettiin silmälääkäriin jos nään ne sinisinä. Ne on kuulemma sinililat. En ihan oikeesti jaksanut alkaa vääntämään siinä kun oli jo kiire.
Menin tallille ja laitoin jo etujarruadapteria, ratasta ym. kiinni. Ei nuo sovi tohon värimaailmaan, ei mitenkään päin. Olen erittäin pettynyt ja kyllästynyt. Soitan tänään että saa tehdä uudestaan nuo tai antaa mulle rahat takaisin ja etsin jonkun paikan joka osaa tehdä lilaa.
Maksoin ihan reilusti mitä pyydettiin (70e) ja odotin kunnollista jälkeä kuten viimeksi. En voi oikeesti käsittää miten noi pysty kusemaan noin pahasti. Ihan oikeesti, noi ei heitä "vähän" lilasta vaan noi on siniset. Ei ammattilainen voi ottaa työtä vastaan jos ei osaa tehdä, minäkin teen asiakastöitä työkseni, joka on käsityötä (sekä ammatillisesti että harrastustoiminnassa), enkä todellakaan ota työtä vastaan jos en osaa tehdä.
Tässä on oikeesti jo kiire saada kasaan tuo ja tälläinen takaisku tuli sitten. Ei helvata mä sanon.
No luojan onneksi saan edes sen pytyn kasattua ja tankin yms. Kyllä mä noi alumiinit kerkeen vielä laittaa, vaikka tarvittaessa päivässä, mutta en yhtään tykkää tehdä kiireessä.
No näihin tunnelmiin, jatketaan kun saan kiinni sen ukkelin ja katotaan ottaako se uuden yrityksen vai rahat takaisin.
-VinskiMo