Yamaha RD 350 '85

Samzon
Pyörä:
Sussu 750F -89
Paikkakunta:
Lpr, Finland
Liittynyt:
30.7.2006 23:11

ViestiKirjoittanut Samzon » 27.5.2007 13:43

Täytyy kyllä sanoo, että tällä hetkellä pyörä toimii kuin ajatus. Lähtee käyntiin ekalla ja tupesta kääntämällä potkii melko mukavasti. Oon vaan siltikin luopumassa RD:stä, kun vähän matkahenkistä mopedia tekis mieli alle. Tuntuu vaan potentiaaliset ostajaehdokkaat olevan melko vähissä...:( Nyt olis kiva päästä tien päälle, kun moottoritie on kuuma.
Neljässä pyörässä ja neljässä tahdissa on molemmissa kaksi liikaa!
leppape1
Pyörä:
KX450F -14,YZ250 -12
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
21.10.2004 13:04

ViestiKirjoittanut leppape1 » 27.5.2007 15:54

Hintaa vaan alaspäin,näyttäis olevan nettimoton kallein rd(jaettu kärkitila)..
Johnnie
Liittynyt:
5.5.2005 21:51

ViestiKirjoittanut Johnnie » 27.5.2007 19:02

leppape1 kirjoitti:Hintaa vaan alaspäin,näyttäis olevan nettimoton kallein rd(jaettu kärkitila)..

No omasta mielestäni tuo on jo nyt turhan halpa remontoiduksi peliksi, ja nuo muutkin kerta kaikkiaan vain liian halpoja, elleivät ole romuja. Oma meni syksylläkin kalliimmalla kahdessa viikossa (ensimmäinen katsoja otti heti), eikä oltu tehty remonttia... Se on vaan huonoa tuuria, jos joskus on hiljaista, niin kiire ei itsellä koskaan olisi että hintaa lähtisin polkemaan - tässä tapauksessa pikemminkin toisin päin.
Asian & American cars / bikes only.
Samzon
Pyörä:
Sussu 750F -89
Paikkakunta:
Lpr, Finland
Liittynyt:
30.7.2006 23:11

ViestiKirjoittanut Samzon » 27.5.2007 20:13

Ei tuosta hinnasta kyllä viittis paljon karsia enää... Menee jo aika pahalla persnetolla tuollakin hinnalla. Ja kaikki mitä tuosta saan ni voi laittaa sitten uuteen ja aina parempaan pyörään. Noh...jospa se tässä kesän kuluessa menis kaupaksi. Jos ei mene niin sitten ajellaan RD:llä koko kesä.:)

Joku suomen ympäri reissu on kyllä tänä kesänä pakko tehä. Vaikka sitten RD:llä, jos ei muulla. Sitten vaan enemmän taukoja että jaksaa ajaa.:P
Neljässä pyörässä ja neljässä tahdissa on molemmissa kaksi liikaa!
leppape1
Pyörä:
KX450F -14,YZ250 -12
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
21.10.2004 13:04

ViestiKirjoittanut leppape1 » 27.5.2007 21:17

Omassa pyörässäni oli kanssa tehty täydellinen koneremontti pari tuhatta kilsaa aikaisemmin(tosin myyjä ei tiennyt sitä koska remontin oli tehnyt sitä edellinen omistaja) ja maksoin pyörastä tonnin ja pari muutakin kohtuu siistiä rd:tä olis lähtenyt tonnilla,valitsin vaan parhaan..kumminkin on kyse yli kaksikymmentä vuotta vanhoista 2T peleistä ja monissa vielä mauttomia virityksiä jotka vaikuttaa heti laskevasti hintaan..jostain aivan alkuperäiskuntoisesta helmestä vois maksaa enemmän.omaanikin uusin heti molemmat renkaat,akun ja takaiskarin,huolsin keulan ja korjasin staattorin..että sai siihen vielä rahaa menemään.
Viimeksi muokannut leppape1 päivämäärä 17.6.2007 21:35, muokattu yhteensä 1 kerran
Johnnie
Liittynyt:
5.5.2005 21:51

ViestiKirjoittanut Johnnie » 27.5.2007 21:37

leppape1 kirjoitti:maksoin pyörastä tonnin ja pari muutakin kohtuu siistiä rd:tä olis lähtenyt tonnilla,

No johan, kovinpa eri luokissa liikutaan sitten. Tuplaten enemmän ovat olleet omat sekä osto- että myyntivaiheessa, ja jos olisi ollut rempattu, niin vieläkin enemmän. Kyseessä hieman alle 20v, suht siistit (mutta ei virheettömät) klassikot, joiden kaltaisia ei nykypyörissä ole. Mopojen (50cc) hintojahan nämä ovat joka tapauksessa.

Samzon kirjoitti:Jos ei mene niin sitten ajellaan RD:llä koko kesä.

Oikein. Ei mitään järkeä käydä myymään naurettavalla hinnalla.
Asian & American cars / bikes only.
leppape1
Pyörä:
KX450F -14,YZ250 -12
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
21.10.2004 13:04

ViestiKirjoittanut leppape1 » 27.5.2007 21:49

No se on noiden vanhojen kamojen myyminen ja ostaminen vähän semmonen tuntematon tieteen ala,itse yleensä myyn sillä hinnalla että saan kamat pois nurkista pyörimästä ja ostaessakin yritettävä pitää budjetti pienenä,siltikin menee tähän prätkäily harrastukseen kaikki ylimääräinen.
bore69
Liittynyt:
8.7.2005 12:54

ViestiKirjoittanut bore69 » 27.5.2007 22:02

Johnnie kirjoitti:
leppape1 kirjoitti:maksoin pyörastä tonnin ja pari muutakin kohtuu siistiä rd:tä olis lähtenyt tonnilla,

No johan, kovinpa eri luokissa liikutaan sitten. Tuplaten enemmän ovat olleet omat sekä osto- että myyntivaiheessa, ja jos olisi ollut rempattu, niin vieläkin enemmän. Kyseessä hieman alle 20v, suht siistit (mutta ei virheettömät) klassikot, joiden kaltaisia ei nykypyörissä ole. Mopojen (50cc) hintojahan nämä ovat joka tapauksessa.


Ostin omani 2005 ja maksoin 1650 ¤ (se valkopunainen galleriassa) ja mielestäni kyllä hinta ihan ok huomioiden kunnon ja alkuperäisyyden. Viime kesänä ostin 2 kpl hintaan 1500 ¤ kpl ja myin samalla hinnalla.

Kokemukseni mukaan "oikea" hinta pyörii 1500 ¤ korvilla, kunhan pyörää ei ole "raiskattu ja modattu".

"Pidetään vanhuksista hyvää huolta eikä yritetä tehdä 20 vuotta vanhasta nykypäivän pyörää ;)"
bore69
Liittynyt:
8.7.2005 12:54
Ai nii...

ViestiKirjoittanut bore69 » 27.5.2007 22:10

vaihdoin rvan Rebel Hondan toiseen customiin. Nyt vaimolla ajossa Suzuki LS 650 Savage vuosimallia 1996.

Täytyy kyllä todeta että yks mukinen kuuspuolikas on kyllä varsin hauska menopeli kulkemaan. Putki vaan pitää kiireen vilkkaa vaihtaa, kun vakio "pakokaasun ahdistin" ei kuulosta miltään :) ja vie (kuuleman mukaan) tehoja.
malmari
Pyörä:
Yamaha Rd 350 -84
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
13.4.2006 21:56

ViestiKirjoittanut malmari » 3.6.2007 22:09

Ihmettelimpä eilen internetin ihmeellisessä maailmassa kaikenlaisia rd sivustoja ja satuimpa tämmöselle http://www.aircooledrdclub.co.uk/ missä joku kaveri on selvittänny noiden cdi-boxien sielunelämää. Ja kappas omassa rd:ssäni onkin uudemman rd:n cdi-boxi, jotenka boxiapa ei kytketäkään väri väriin menetelmällä, vaan eräät kaksi johtoa kuuluu kytkeä ristiin. No meninpä tänään kokeilemaan tätä konstia, ja miten ollakkaan, ekalla polkasulla käyntiin. Enpä olisi tätä ikinä tiennyt, ja veikkaan, että ei varmaan moni muukaan. Mutta silti paljon kiitoksia kaikille, jotka yrittivät auttaa ja antoivat paljon hyviä neuvoja yleisesti näistä kaksitahti härpättimistä.
Georg
Liittynyt:
3.5.2006 6:29

ViestiKirjoittanut Georg » 4.6.2007 11:30

malmari kirjoitti:Ihmettelimpä eilen internetin ihmeellisessä maailmassa kaikenlaisia rd sivustoja ja satuimpa tämmöselle http://www.aircooledrdclub.co.uk/ missä joku kaveri on selvittänny noiden cdi-boxien sielunelämää. Ja kappas omassa rd:ssäni onkin uudemman rd:n cdi-boxi, jotenka boxiapa ei kytketäkään väri väriin menetelmällä, vaan eräät kaksi johtoa kuuluu kytkeä ristiin. No meninpä tänään kokeilemaan tätä konstia, ja miten ollakkaan, ekalla polkasulla käyntiin. Enpä olisi tätä ikinä tiennyt, ja veikkaan, että ei varmaan moni muukaan. Mutta silti paljon kiitoksia kaikille, jotka yrittivät auttaa ja antoivat paljon hyviä neuvoja yleisesti näistä kaksitahti härpättimistä.



Martin Kieltschin RD-bibliassa on ohjeet kaikkiin ristiinkäytettäviin bokseihin/staattoreihin..
SirKaarlo
Paikkakunta:
Veemaa paikasta riippuen
Liittynyt:
1.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut SirKaarlo » 17.6.2007 20:24

Tänään tehtiin paperit, lähete vanhus pois. Vähän haikeaa. Jos olisi yhtään parempi taloudellinen tilanne, oisin pitäny sen. Hauska vehje, kerrassansa. Ehkäpä taas joku päivä löytyy iso 2t pihasta.
Älä jätä ikkunaa auki, muuten pesukarhut pääsevät sisään ja syövät kaikki keksit ja kakut!
Georg
Liittynyt:
3.5.2006 6:29

ViestiKirjoittanut Georg » 18.6.2007 7:03

Jotta ei menisi tämä topikki synkistelyksi, niin vastavetona voin ilmoittaa, että lauantai-iltana sain savut koneesta. Ekat 100km "sisäänajoa" takana.

Toistaiseksi vanhus toimii vielä hyvin.
Johnnie
Liittynyt:
5.5.2005 21:51

ViestiKirjoittanut Johnnie » 18.6.2007 12:27

Kummasti sitä kiintyy vehkeisiin, ainakin tällaisiin, mutta onneksi näitä vielä jonkun verran löytyy. Ja sitten In Memoriam -video: Yamaha RD 350 mix
8)
Asian & American cars / bikes only.
Anagonda 67
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
13.1.2007 14:54

ViestiKirjoittanut Anagonda 67 » 21.6.2007 10:44

Ei synkistelyä;-). Nyt on päristelty jonni aikaa ja ei muuta voi todeta ku mainiota!!! BT-45 eteen teki ihmeitä ajettavuudelle ja uudet jarrupalat pysähtymiselle. Mutta paras "päivitys" Iridium-tulpat koneeseen, VELJET!!! Suosittelen ehdottomasti. Ei todellakaan ole hukkaan heitettyä rahaa:-). Mm vetoalue laajeni alapäästä,kiertää TODELLA herkästi yms. Aivan kuin eri pyörä. Vieläku jaksais ton tasasuuntaus tsydeemin joskus tutkia.... Kaiketi risa:-(.