Nyt ilmanputsari peilaa oikein mukavasti, rosterista on vaan pirun vaikea saada syvempiä naarmuja pois(nauhahiomakone) eikä kyllä ole työkalujakaan moiseen. Kiillottelin myös magneetonkoppaa joka on nyt semmoinen semikiiltävä, pitänee ottaa vielä jossain vaiheessa irti ja hinkata kaupasta haettavalla 1600 paperilla ja kiillotustöhnällä oikein kunnolla.
Uuden kytkinvaijerin kanssa semmosia ongelmia että kytkin luistatteli, revin koneen päästä kiristysmutterin helvettiin ja laskin säätöpultin aivan koppaan kiinni jolloin kireyden säätö tapahtuu vain kahvan päästä, nyt ei luistattele ja kiihtyy kuin luuska 250 Kaasuvaijerit pelaavat hyvin, ei ole ongelmaa ollut kun vain vaihdoin sisukset hieman pidempiin uusista vaijereista. Juotin siis yksinkertaisesti möntit tinaa vaijerin molempiin päihin jolloin ei tarvittu mitään erityisiä nippoja vanhojen lisäksi. Putsailin mömmöjä brakecleanerilla, lähti aika ilosesti pakoputkiston juuren tienoilta mömmöt pois, kiristin samalla taas pakoputkia juuresta kun tuppaavat löystymään tärinästä.
Pistin takajarrun jarruvalokatkasijankin toimintaan, huomasin että takavalolle menee piuhat väärin kuka olisi arvannut että PUNAINEN johto on maadoitus!? varsinkin kun kaksi muuta johtoa oli mustia.... No kummiskin se on nyt korjattu ja jarruvalo toimii puoliksi. Eteen jos mielii katkasijan niin se vaatii joko mielikuvitusta tai orkkisosia. Tekisi mieli vaihtaa koko halvatun jarrusylinterisysteemi kun tämä kipale kusee ja on muutenkin tehoton.
Uuden kytkinvaijerin kanssa semmosia ongelmia että kytkin luistatteli, revin koneen päästä kiristysmutterin helvettiin ja laskin säätöpultin aivan koppaan kiinni jolloin kireyden säätö tapahtuu vain kahvan päästä, nyt ei luistattele ja kiihtyy kuin luuska 250 Kaasuvaijerit pelaavat hyvin, ei ole ongelmaa ollut kun vain vaihdoin sisukset hieman pidempiin uusista vaijereista. Juotin siis yksinkertaisesti möntit tinaa vaijerin molempiin päihin jolloin ei tarvittu mitään erityisiä nippoja vanhojen lisäksi. Putsailin mömmöjä brakecleanerilla, lähti aika ilosesti pakoputkiston juuren tienoilta mömmöt pois, kiristin samalla taas pakoputkia juuresta kun tuppaavat löystymään tärinästä.
Pistin takajarrun jarruvalokatkasijankin toimintaan, huomasin että takavalolle menee piuhat väärin kuka olisi arvannut että PUNAINEN johto on maadoitus!? varsinkin kun kaksi muuta johtoa oli mustia.... No kummiskin se on nyt korjattu ja jarruvalo toimii puoliksi. Eteen jos mielii katkasijan niin se vaatii joko mielikuvitusta tai orkkisosia. Tekisi mieli vaihtaa koko halvatun jarrusylinterisysteemi kun tämä kipale kusee ja on muutenkin tehoton.