No worries
Minulla on itse asiassa aika vähäinen kokemus näistä pyöristä ajallisesti (vuosi), mutta sinä aikana olen kyllä yrittänyt löytää kaikki mahdolliset tiedonmuruset ja olenkin huomannut, että varsinainen klassikkosarja on. Sen verran löytyy näihin pyöriin hurahtaneita harrastajia, ainakin Suomen ulkopuolelta. Täällä kotomaassa alkavat olla RD:t niin harvinaista herkkua, että lämmittää mieltä, aina kun joku uusi omistaja ilmaantuu!
Mutta tosiaan olen ihan aloittelija, verrattuna esim. tuohon aiemmin lainaamaani käyttäjään jolla on yli 10 vuoden käyttökokemus nykyisen RD:nsä kanssa (RD Forumilta löytää hänetkin).
Kyllä, malli on hyvä tietää, jo varaosahankintojen takia. Aika pitkältihän näihin ovat käyneet samat osat vuodesta toiseen, mutta erojakin tosiaan on kuten totesit. Noita malleja tosiaan on ihan kohtalaisen paljon, joten vähän paha sanoa. Onkos sinulla koneessa sama numero kuin rungossa? Käsittääkseni tuon ikäisessä pitäisi näin olla jos konetta ei ole vaihdettu. Tässä onkin näitä numeromalleja ja tuosta ylemmästä kuvasta näkee siis miltä aidon kaiverruksen tulisi näyttää:
http://www.rd350lc.net/pageVIN.htm
Kerroit aiemmin, että koneen numeron perusteella malli on N, eli oletan että se on 1JF-alkuinen? Siinä tosiaan on ristiriita, kuten sanoitkin, koska N-mallihan on naku ja kerroit aiemmin että pyörän sivu- ja alakatteet ovat omat... Eli F-mallihan on se katettu versio, olisiko sitten vain F:stä otettu nuo katteet. Paljastunee siitä, mikä on rungon numerosarja.