Suzuki SV 1000 S

Seeber
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
10.4.2002 18:03

ViestiKirjoittanut Seeber » 12.2.2006 17:41

Joo työt on yks vaihtoehto. Tosin ei mikään helppo ratkaisu.
ZX-9R F2P -04
CBR 600 F4 -00
NSR 125R -94
X-Race Eläkeläinen
Liittynyt:
13.11.2001 3:00

ViestiKirjoittanut X-Race » 12.2.2006 20:51

opa_ kirjoitti:
jusutus kirjoitti:Mistä sä rahaa tähän revit?


Keinoja on yleensä monia. Voi tehdä töitä, säästää, tienata veikkaamalla tai käyttää rahoitusyhtiötä.

Vaikka rehellinen työnteko ei olekaan koskaan kannattanut eikä kannata :)

Juu rikastumaan sillä ei pääse, mutta tarjoaa sekin mahdollisuudet johonkin pieneen kivaan varsinkin kun pankin kivat sedät ja tädit lähes tyrkyttävät rahaa. Sitäpaitsi mopot ovat halpoja. Niiden pitäminen ja niillä ajaminen vasta maksaa jotai.
Spine^
Pyörä:
Työsuhde.
Paikkakunta:
Aurinkolahti
Liittynyt:
2.11.2002 0:52

ViestiKirjoittanut Spine^ » 12.2.2006 23:02

mä koitan ajatella aina toisinpäin.. :D
X-Race Eläkeläinen
Liittynyt:
13.11.2001 3:00

ViestiKirjoittanut X-Race » 16.2.2006 16:21

Kävin äskön ruuvaamassa Suzuki Racing -jalkatappien kolmiot ja vivut kiinni mopoon:

http://www.tp.spt.fi/~jukamake/roinat/rosvo/00.JPG
Alkuperäinen oikea puoli.

http://www.tp.spt.fi/~jukamake/roinat/rosvo/01.JPG
Oikea uus.

http://www.tp.spt.fi/~jukamake/roinat/rosvo/02.JPG
Oikea uus.

http://www.tp.spt.fi/~jukamake/roinat/rosvo/03.JPG
Vasen uus.

http://www.tp.spt.fi/~jukamake/roinat/rosvo/04.JPG
Oikean puolen kräshpädi.

http://www.tp.spt.fi/~jukamake/roinat/rosvo/05.JPG
Näkymä komentosillalta. Näkyy lämpökahvat ja niiden säädin. Kahvapainot laitan vasta, kun mopo on ulkona.
Spine^
Pyörä:
Työsuhde.
Paikkakunta:
Aurinkolahti
Liittynyt:
2.11.2002 0:52

ViestiKirjoittanut Spine^ » 16.2.2006 16:35

noi cliparit ei oo vaan tehty mua varten :S
Niquzai
Paikkakunta:
Klaukkala
Liittynyt:
4.9.2004 15:42

ViestiKirjoittanut Niquzai » 16.2.2006 17:02

hieno peli tuo sv! ja projektin loppuessa varmaan viellä hienompi :P
Ride hard or don't ride at all.
Osbo Eläkeläinen
Pyörä:
CBR -95
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
25.9.2002 22:25

ViestiKirjoittanut Osbo » 16.2.2006 17:39

Onko noi kahvat myös louisista? Jos, niin ovatko ne halvimmat? Entä ovatko vakiokahvoja paksummat?
opa_
Pyörä:
KTM SX-F 450 08
Paikkakunta:
TAMPERE
Liittynyt:
19.9.2002 23:43

ViestiKirjoittanut opa_ » 16.2.2006 17:58

Hienosti istuu noi uudet osat. Oliko padeille valmiit reijät vai miten asensit?
X-Race Eläkeläinen
Liittynyt:
13.11.2001 3:00

ViestiKirjoittanut X-Race » 16.2.2006 20:14

Spine^ kirjoitti:noi cliparit ei oo vaan tehty mua varten :S

Juu ne ovatkin mulle.

Niquzai kirjoitti:hieno peli tuo sv! ja projektin loppuessa varmaan viellä hienompi :P

Ei tässä nyt mistää projektista ole kyse. Nelipyöräisestä tuli projekti tällä viikolla, mut mopoa vain hiukan roplaan huvikseni.

Osbo kirjoitti:Onko noi kahvat myös louisista? Jos, niin ovatko ne halvimmat? Entä ovatko vakiokahvoja paksummat?

Ovat Louisilta ja eivät ole se halvin malli. Ovat vakiokahvoja paksummat. Käsiin tuntuvat sopivamman paksuisilta kuin vakiot, vaikka en mitää uimarin räpylöitä omistakkaa.

opa_ kirjoitti:Hienosti istuu noi uudet osat. Oliko padeille valmiit reijät vai miten asensit?

Moottori on alunperin tosta kiinni rungossa. Nyt tapin läpi menee pitkä ruuvi etummaiseen sylinteriin asti.
jusutus
Paikkakunta:
Lounaisrannikko
Liittynyt:
22.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut jusutus » 25.2.2006 22:27

Tästä "oikeaa" tankoa clipareitten tilalle.
X-Race Eläkeläinen
Liittynyt:
13.11.2001 3:00

ViestiKirjoittanut X-Race » 26.2.2006 23:24

jusutus kirjoitti:Tästä "oikeaa" tankoa clipareitten tilalle.

Sen verran mitä olen päristänyt tuolla amishuoneessa SVessan sarvissa pleksin sisäpuolelle kuolaa, tuntuu kliparitkin suht sopivilta. SVessam ajoasento on kuitenkin klipareistakin huolimatta ihan letkeä. Kyseisenlaista sarjaa en ostaisi, vaikka perinteiseen tankoon vaihtaisinkin, ellei sitten älyttömän sopivaan hintaan olisi tuollaista myynnissä.
jusutus
Paikkakunta:
Lounaisrannikko
Liittynyt:
22.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut jusutus » 26.2.2006 23:46

X-Race kirjoitti:
jusutus kirjoitti:Tästä "oikeaa" tankoa clipareitten tilalle.

Sen verran mitä olen päristänyt tuolla amishuoneessa SVessan sarvissa pleksin sisäpuolelle kuolaa, tuntuu kliparitkin suht sopivilta. SVessam ajoasento on kuitenkin klipareistakin huolimatta ihan letkeä. Kyseisenlaista sarjaa en ostaisi, vaikka perinteiseen tankoon vaihtaisinkin, ellei sitten älyttömän sopivaan hintaan olisi tuollaista myynnissä.

Ei tuo hintansa puolesta paha paketti ole.
iikka88
Pyörä:
Suzuki Rmx 250 -90, Solifer-Suzuki S -85
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
8.2.2004 16:33

ViestiKirjoittanut iikka88 » 26.2.2006 23:51

Mutta saman homman voi tehä yleimallin osilla, tanko 30-40e ja yleismallin raiserit samaan hintaluokkaan, ja enää tarvii porata pari reikää t-palaan ja pultata osat kiinni.
Näin se menee.
jusutus
Paikkakunta:
Lounaisrannikko
Liittynyt:
22.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut jusutus » 26.2.2006 23:54

iikka88 kirjoitti:Mutta saman homman voi tehä yleimallin osilla, tanko 30-40e ja yleismallin raiserit samaan hintaluokkaan, ja enää tarvii porata pari reikää t-palaan ja pultata osat kiinni.

Nimenomaan. Jos joskus haluaa vielä myydä moponsa vakiokamoilla niin uusi yläkolmio on aika mukava hankinta.
iikka88
Pyörä:
Suzuki Rmx 250 -90, Solifer-Suzuki S -85
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
8.2.2004 16:33

ViestiKirjoittanut iikka88 » 27.2.2006 0:00

Saahan ne kliparit siihen edelleen kiinni vaikka t-palassa oiski 2 8mm reikää? Mutta jokanen tehköön niinkun tykkää.
Näin se menee.