Suzuki GS500E -92

JTJT
Liittynyt:
2.12.2003 19:47

ViestiKirjoittanut JTJT » 10.10.2006 15:49

Elazi kirjoitti:Jep, nimittäin se heitto ei varmasti ole iso, jos sen huomaa vain kakspäällä. ? Eli voi olla, että oot kattonu sen merkeistä tasan oikein, mutta merkit ovat hieman huonot tms..


kakspäällä huomaa sen parhaiten, ja etenkin kiihdytyksessä. silloin twistaa koko perä niin saatanasti. takaratas on aika pahasti kulunut toiselta puolelta, että se virhe saattaa olla jopa hieman isompaakin luokkaa. ideoita, miten renkaan suoraan, JOS ne merkit/ kiristimet eivät näytä oikein?
"Si Vis Pacem, Para Bellum"
Elazi
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
24.9.2004 18:54

ViestiKirjoittanut Elazi » 10.10.2006 18:42

Laserillahan sen saa tarkalleen suoraan. Kannattaa kysyä tutuilta josko joillakin sellasia olisi. Ne on ihan ostokamaa mun tietääkseni. Itellä ei sellasta ole..
Kör som du kan, om du kan inte köra som du vill. Myydään ;)
JP_89
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
12.4.2005 19:58

ViestiKirjoittanut JP_89 » 10.10.2006 20:05

Elazi kirjoitti:Laserillahan sen saa tarkalleen suoraan. Kannattaa kysyä tutuilta josko joillakin sellasia olisi. Ne on ihan ostokamaa mun tietääkseni. Itellä ei sellasta ole..

Ainaskin DUEL:ilta löytyy 'Profi Laser C.A.T(chain alignment tool)' niminen ketjulinjan mittari hintaan 63¤
JTJT
Liittynyt:
2.12.2003 19:47

ViestiKirjoittanut JTJT » 11.10.2006 0:49

JP_89 kirjoitti:
Elazi kirjoitti:Laserillahan sen saa tarkalleen suoraan. Kannattaa kysyä tutuilta josko joillakin sellasia olisi. Ne on ihan ostokamaa mun tietääkseni. Itellä ei sellasta ole..

Ainaskin DUEL:ilta löytyy 'Profi Laser C.A.T(chain alignment tool)' niminen ketjulinjan mittari hintaan 63¤


siihen mitään sellaisia tarttee, nyt mopo kulkee suoraan, kun laitoin ketjun kiristimen kunnolla paikalleen. näki ihan selvästi, et se oli kierossa :)
"Si Vis Pacem, Para Bellum"
Elazi
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
24.9.2004 18:54

ViestiKirjoittanut Elazi » 11.10.2006 12:26

Noniin,hienoa et ongelma löyty ja pyörä kulkee. :)
Kör som du kan, om du kan inte köra som du vill. Myydään ;)
JTJT
Liittynyt:
2.12.2003 19:47

ViestiKirjoittanut JTJT » 13.10.2006 16:20

Elazi kirjoitti:Noniin,hienoa et ongelma löyty ja pyörä kulkee. :)


no ei kohta enään kulje, tankin korkissa jotain vikaa, eikä pääse tankkaamaan :(.... viel pääsis joku 160km täl tankilla. pitänee viikonloppuna ruuvata korkki irti ja katsoa mitä osaa tehdä.
"Si Vis Pacem, Para Bellum"
T-RACING
Paikkakunta:
Pohojanmaa
Liittynyt:
1.6.2003 15:00

ViestiKirjoittanut T-RACING » 14.10.2006 9:10

Kuinkahan se tämmönen GS500:n soveltus turbottamiseen?Ahtimeksi luultavasti auton tdi ahdin?
JTJT
Liittynyt:
2.12.2003 19:47

ViestiKirjoittanut JTJT » 14.10.2006 9:32

T-RACING kirjoitti:Kuinkahan se tämmönen GS500:n soveltus turbottamiseen?Ahtimeksi luultavasti auton tdi ahdin?


jaa, sitä minä en tiedä :(.
"Si Vis Pacem, Para Bellum"
JTJT
Liittynyt:
2.12.2003 19:47

ViestiKirjoittanut JTJT » 14.10.2006 22:10

Juha S kirjoitti:
Elazi kirjoitti:Noniin,hienoa et ongelma löyty ja pyörä kulkee. :)


no ei kohta enään kulje, tankin korkissa jotain vikaa, eikä pääse tankkaamaan :(.... viel pääsis joku 160km täl tankilla. pitänee viikonloppuna ruuvata korkki irti ja katsoa mitä osaa tehdä.


heh, syyllinen oli korkin "neulaventtiilin" irronut kansi, joka meni korkin lukitsevien hakasten väliin.
"Si Vis Pacem, Para Bellum"
MänTä Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut MänTä » 14.10.2006 22:11

ketjulinjantarkistus : SUORA putkenpätkä -> aseta takavanteen mukaan suoraan ja katso etuvanteesta heitto. Jos on eri välys takavanteen takana ja edessä niin vinossa. Hieman taitoa niin vanteen saa suoraan.
aprilia racing
Pyörä:
suzuki gsxr k8
Paikkakunta:
Mäntsälä
Liittynyt:
20.2.2005 14:39

ViestiKirjoittanut aprilia racing » 7.11.2006 17:39

Onkos kellään tietoa mitkäs pitäis olla venttiilin välykset tässä Suzuki gs 500E:ssä?
JTJT
Liittynyt:
2.12.2003 19:47

ViestiKirjoittanut JTJT » 7.11.2006 20:05

paha on, ei mitään hajua :(. mopoon tulee nyt uutta osaa talven aikana: uudet ketjut ja rattaat (piikin vakiota pienempi eturatas), uus kytkinkopan tiiviste, uus öljyn suodatin, uudet öljyt, uus ilmanputsari, uudet etu ja takajarru palat+ nesteet, uus takarengas on jo ostettu. sit keväällä pitäis heittää 5nro isommat suuttimet kaasareihin.

aprilia racing: mitkä suuttimet sulla on?
"Si Vis Pacem, Para Bellum"
aprilia racing
Pyörä:
suzuki gsxr k8
Paikkakunta:
Mäntsälä
Liittynyt:
20.2.2005 14:39

ViestiKirjoittanut aprilia racing » 8.11.2006 18:45

Pääsuuttimet on 120
JTJT
Liittynyt:
2.12.2003 19:47

ViestiKirjoittanut JTJT » 8.11.2006 19:07

aprilia racing kirjoitti:Pääsuuttimet on 120


jesh, mull aon 115 ja tuntuu ehkä aavistuksen liian pieniltä.
"Si Vis Pacem, Para Bellum"
aprilia racing
Pyörä:
suzuki gsxr k8
Paikkakunta:
Mäntsälä
Liittynyt:
20.2.2005 14:39

ViestiKirjoittanut aprilia racing » 8.11.2006 19:57

Juha S kirjoitti:jesh, mull aon 115 ja tuntuu ehkä aavistuksen liian pieniltä.


Laitat 120 niin sit pitäis alkaa pelittää. ;)