Paino maahantuojan mukaan 196kg
~ Käyttömopojen kirjo: Z750S -> ZX12R -> ZZR1200 -> GSX1400 ~
~ Muut lelut: GSX500 -83, NSR125 -01 ~
~ Muut lelut: GSX500 -83, NSR125 -01 ~
Juha S kirjoitti:kattelin, et taitaa joku 3-5 hevosta olla hyosungissa enempi...
Sami kirjoitti:X-Race kirjoitti:Erikoisen näköinen tuo db-killer. Eikö pakokaasut tule lainkaan sen läpi vaan kiertää sen?
Comettiin istuu sitten ilmeisesti minkä tahansa valmistajan kuutosninjaan tarkotettu bolt-on pönttö. Onko ninjan vuosimallilla väliä?
DB killeri on tosiaan täysin umpinainen ja menee aika jämäkästi paikalleen, ts saa vasaralla naputtaa. Tästä voisi kuvitella sen tukkivan keskiputken kokonaan ja siten ajavan kaiken virtauksen kiertämään reikäputken läpi. Mp maailma lehdessä jokunen numero sitten testattiin eri slipareita uudehkossa GSXR:ssä, ja siinä muistaakseni DB killerillä ei kyseisen LeoVincen tapauksessa kuitenkaan ollut ihmeempää vaikutusta huipputehoihin (kyseessä kuvien perusteella täysin sama killeripalikka). Eihän tuolla tehonlisäystä haetakaan, mutta kunhan ei paljoa laskisi. Mulla siis on tuo db-killeri paikallaan, mukavemmat äänet niin.
Kaikki 98-02 6r kawojen pöntöt käy, mutta jotkut vaatii alkuperäisen putken leikkaamista. LeoVince menee leikkaamatta.
Sami kirjoitti:Nyt on jotain ääniä koneella. Ohiajoa ei kunnolla saanut pihatiellä järjestettyä, mutta jotain yritystä kuitenkin.
Avoin vaimennin
dB killeri kiinni
Ajoa
Tyhjäkäynti suutin #25 (VM28/486)
BMC airfilter main jet #140
The ideal jets would be around 140-145 mikuni sizes. (Stock 125 mikuni size). Jets over 140 (mikuni) then the airbox needed to be modified (desnorcle).
Dynojet jet size is different, if you can get dj jets than go to the web and find compare dynojet vs mikuni.
Sami kirjoitti:Mulla tällä hetkellä 130 suutin, vakio muokkaamaton ilmanputsari ja Leovince DB-killer palikalla.
Tarkoitus olisi vielä jossain vaiheessa laittaa tuo BMC ilmansuodatin, ja sen kanssa käytettäväksi olen saanut vinkin:Tyhjäkäynti suutin #25 (VM28/486)
BMC airfilter main jet #140
Lisäksi olen saanut seuraavanlaista infoa eräältä ulkomaalaiselta Hyosung-tyypiltä:The ideal jets would be around 140-145 mikuni sizes. (Stock 125 mikuni size). Jets over 140 (mikuni) then the airbox needed to be modified (desnorcle).
Dynojet jet size is different, if you can get dj jets than go to the web and find compare dynojet vs mikuni.
erzo kirjoitti:Mites jos jätän suuttimien vaihon talvelle, jollon varmaan myös hommaan tuon BMC:n, kestääkö kone ilman suuttimien vaihtoa tän ajokauden loppuun? Ei kuitenkaan suuri tuo vaihto näytä olevan, jos 125:stä vaihtuu 130:een. Tietysti koneen kärventyminen on todennäkösempää kun pakovastus muuttuu noinkin radikaalisti.
erzo kirjoitti:Mites jos jätän suuttimien vaihon talvelle, jollon varmaan myös hommaan tuon BMC:n, kestääkö kone ilman suuttimien vaihtoa tän ajokauden loppuun? Ei kuitenkaan suuri tuo vaihto näytä olevan, jos 125:stä vaihtuu 130:een. Tietysti koneen kärventyminen on todennäkösempää kun pakovastus muuttuu noinkin radikaalisti.