kytkimellä on kivempaa <3
-Makke- kirjoitti:Joku on myynyt sulle tonnisen kuussatkun katteilla.
That bastard...
markketo kirjoitti:Niin, joku paskiainen on Kawasakin tehtaalla livauttanut koneeseen saman määrän hevosia, kuin Suzukilta on heltinnyt vessaan...
markketo kirjoitti:"Veekaks"-miehillä tuntuu aina olevan jotenkin itsetunto herkällä. Vieläkään en ymmärrä mitä niin ihmeellistä tuossa moottorissa on? Toyota saa litran koneesta miltei saman väännön irti, joten niiltäkään osin tuo ei mikään insinöörien taidonnäyte ole.
Kai siinä jotain "fiilistä" sitten on, vaikka en itse saanutkaan valoista keulineen vessan äänistä erektiota. Naisille yleensä on tarkoitettu tuollaiset vempaimet, jotka tärisevät haarojen välissä...
Makke: onnea pyörän vaihtamiseen. Sokeatkaan ei pidä tuosta sun pyöräs maskista, joten tulet sitä tarvitsemaan.
-Makke- kirjoitti:Mitäs sä taas vänkytät? Tottakai haluan itelleni noin kovan pelin mitä sulla on, ainakin juttujes perusteella.
Rakastan kiusia sua, otat aina heti niin tosissaan. <3
markketo kirjoitti:-Makke- kirjoitti:Rakastan kiusia sua, otat aina heti niin tosissaan. <3
Puhuu mies, joka onnistui tekemään hienosta pyörästä oksettavan näköisen...
-Makke- kirjoitti:markketo kirjoitti:Puhuu mies, joka onnistui tekemään hienosta pyörästä oksettavan näköisen...
Tätä mä just tarkotan.
markketo kirjoitti:Mitäpä siihen lisäämään, kun sun aikaansaannokset on mainittu jo yllä. Öitä rakas.
-Makke- kirjoitti:bla bla bla ... kuussatku ... bla blaa ... PV ... blah
markketo kirjoitti:Juu, soittele jos eksyt sivistyksen pariin...
Jatkathan samaan malliin, jooko? Saatiin työporukalla sen verran hyvät naurut, että tämän huvin soisi jatkuvan.
Voisitko nyt sitten kirjoittaa tänne ne kohdat, jotka kirjoittamalla olen pyörä pilannut? Tuo oma PV-aikojen äidinkielentaito kun ei niitä taas mitenkään löydä? mza myös pisti toiseen topikkiin puhelinnumeron, mistä saa todennäköisesti apua suomenkielen ymmärtämiseen!
Luojan kiitos olen pilannut pyörän vaan kirjoittamalla, enkä kiinnittämällä jotain siihen.
Mikäli poika itse kehtaa esiintyä samalla tavalla tosielämässä, niin tuokin tuntematon kunta saattaa nousta kuuluisaksi.