Tehoista tuli mieleen että tässä nelisatasessa on kymmenen kilowattia enemmän kuin esim kawan er-5:essa. Mutta kukapa niillä huipputeho tiedoilla tekee yhtään mitään pääasiahan on ajonautinto.
laatite kirjoitti:Ei ole vikoja ollut tässä mun pyörässä. Melko ripeä kulkuinen vaikka onkin 400-kuutionen. Kaksipäälläkin menee,mutta vähän laiskasti ja jousituksesta alkaa kapasiteetti loppumaan.
Etuja esimerkiksi 600 nähden on kulutus ja halvemmat vakuutukset, toisaalta varaosia ei saa oikein joka paikasta, kuten esim johonkin 6r:ään.
Erittäin kannattava ostos ensipyöräksi, koska ei ole painava ja tehoa on sopivasti. Toisaalta pari vuotta kun ajelee haluaa varmasti isompaa. Jälleenmyynti arvo ei paljon sinne kahden ja puolen tonnin alle mene kuitenkaan, sillä kyseessä on 90-luvun huippu pikku ninjan poikanen.
Omalla pyörällä oli hintaa vähän alle kolme tonnia ja ajettu silloin 53tkm. Tavallaan kova hinta 15 vuotta vanhasta pyörästä, mutta eipä niitä halvemmallakaan saa.
Ostaessa kannattaa kysellä omistajalta mitä on tehty ja missä. Omalla kohdalla kun ei tietoutta pyöristä ollut etukäteen muuta kuin mökkimoposta, niin tuli ostettua vähän liian sinisilmäisesti. Edellisen omistajan mukaan esimerkiksi jarrut oli juuri laitettu ja hyvässä kunnossa. Avattuani jarrut tuli selväksi että ei pyörässä oikeastaan ollut jarruja. Kahdeksasta etujarru männästä vain kolme toimi!!
Nyt on tullut käytyä läpi melkeinpä kaikki osat ja siinä sitä tietoutta ja kokemusta on kertynyt. On se kyllä mukava ajella tulevana kesänä kun tietää mitä pyörälle on tehty. Ja mikä parasta, jos jokin on väärin niin voi itseään syyttää
En näkisi ton 4satkun etuna kulutusta, koska varmaan vie vähintään saman verran satkulle menovettä kuin 6-r:ä, jos ajetaan samaa nopeutta(esim.100km/H).
Kummiskin sen verran enemmän joutuu 400vinguttamaan, kun 6-r:ä menee lähes tyhjäkäynnillä.