Kuvaa heti kun kolmonen lähettää ne mulle. Nyt on semivalmis, mutta ennen talvea en enää tee mitään perushuoltoa kummallisempaa.
EDIT: pari fotoo lisätty galleriaan, lisää tulossa joku päivä.
Kassude kirjoitti:Allright myy noita motomasterin jarrukamoja.
Jos sulla on ontot akselit niin on todella helppo tehdä noi "kaatumapalat", eli otat vanhasta skeitistä renkaat ja maalat ne haluamasi värisiks, ostat kierretankoa ja muttereita, ja se on sillä selvä.
Kassude kirjoitti:Allright myy noita motomasterin jarrukamoja.
Jos sulla on ontot akselit niin on todella helppo tehdä noi "kaatumapalat", eli otat vanhasta skeitistä renkaat ja maalat ne haluamasi värisiks, ostat kierretankoa ja muttereita, ja se on sillä selvä.
Kuvissa saattaa näyttää semitäydelliseltä, mutta irl ei ole, eli katteet ja ohjaamo semihuonossa kunnossa, ne hoidetaan siis vasta talvella. Väriehdotuksia katteille? Vaihtoehtoina siis sininen, musta, valkoinen, ja keltainen. Tarrasarjojakin näyttäis jonkun verran löytyvän.
Kassude kirjoitti:Sopisko jos käyttäis sekä sinisiä että mustia katteita? Mitkä katteet siinä tapauksessa siniseks ja mitkä mustiks. Endurovanteille löydetty "ehkä"-ostaja, eli jos saan ne myytyä niin osa talveks tarkoitetuista muutoksista tulis jo nyt, ainakin virtuaalipippelinpidentäjä fatbar.
Seesami kirjoitti:Kassude kirjoitti:Sopisko jos käyttäis sekä sinisiä että mustia katteita? Mitkä katteet siinä tapauksessa siniseks ja mitkä mustiks. Endurovanteille löydetty "ehkä"-ostaja, eli jos saan ne myytyä niin osa talveks tarkoitetuista muutoksista tulis jo nyt, ainakin virtuaalipippelinpidentäjä fatbar.
Nopee shoppaus ja tulin siihen tulokseen,että olis aika kermaisen näköinen laite,jos nuo ilmanohjaimet + sivunumerokilvet vetäisi mustalla ja jättäisi muut siniset romppeet paikalleen. Ehkä maskikin mustaksi,jos oikein haluaisi hifistellä.
Tuo on kuitenkin vain minun mielipiteeni
E: Tuossa tuo todella nopea räpellys,mistä saa toivottavasti jonkunlaisen kuvan,mitä tarkoitin: http://img142.imageshack.us/my.php?image=kkkyr4.jpg
Kassude kirjoitti:Ihan kivaltahan toi shoppaus näytti, itse olen ehkä vähän skeptinen tuolle sininen etuloksu + musta maski yhdistelmälle. Ja jos etuloksun laittais kans mustaks nii täytyis penkinjatkekin vaihtaa. Eli nyt näyttää siltä että joko kaikki katteet mustiks keltasilla tarroilla (stormilta saa mustaa penkinpäällystä myös) ,tai ilmanohjaimet & sivunumerokilvet mustiks, loput sinisiks ja keltasia tarroja. Mielipiteitä?
Brói kirjoitti:Kassude kirjoitti:Ihan kivaltahan toi shoppaus näytti, itse olen ehkä vähän skeptinen tuolle sininen etuloksu + musta maski yhdistelmälle. Ja jos etuloksun laittais kans mustaks nii täytyis penkinjatkekin vaihtaa. Eli nyt näyttää siltä että joko kaikki katteet mustiks keltasilla tarroilla (stormilta saa mustaa penkinpäällystä myös) ,tai ilmanohjaimet & sivunumerokilvet mustiks, loput sinisiks ja keltasia tarroja. Mielipiteitä?
Itse olisin tuon jälkimmäisen ehdotuksen puolella, kun pyörässä on siniset vanteet (jotka on ihan sika mageet) niin sopis olla muualla pyörässä sinistä