Hyvä videonpätkä. Vähän nauratti tää yks hemuli joka veti suorat tuppi nurin mutta mutkissa melkein pysähty. Onneks noita idiootteja on radoilla suht vähän..
Black
sjobbe kirjoitti:On se kiva pyörä tämä 12R. Jopa siinä määrin että vaikka joka syksy on tullut vaihtokuume niin ei oo pyörä vaihtunu kolmen vuoden aikana. En vaan löydä parempaa... Eli 2010 menee ainakin vielä tällä.
Tuo pyöräsi on varmaan 2001-mallia (ensirek. 2002) koska 2002 valmistetut on jo ns. B:tä. Mulla oli tuon A:mallin huoltokirja mutta erehdyksessä poistin sen. Moni aisa on kuitenkin suht. sama B:mallissa joten jos on tarvetta niin tästä voi vilkuilla B:n huoltokirjaa.
http://www.saunalahti.fi/~uzzi/servicemanuals/Kawasaki_ZX-12R_2002-2006.pdf
Ek1 kirjoitti:Hyvä videonpätkä. Vähän nauratti tää yks hemuli joka veti suorat tuppi nurin mutta mutkissa melkein pysähty. Onneks noita idiootteja on radoilla suht vähän..
sjobbe kirjoitti:Itse kävin kanssa alkukesästä alastarolla. Ei oo ihan mun juttu... Tuntu että bridgestonet antaa periks minä hetkenä hyvänsä ja ajosta tuli muutenkin sellaista "point and shoot" menoa. Suorilla sai kaikki kiinni mutta mutkissa vaan kämmäilin ja jarruttelin takajarrulla. Takarengaskin on ja pysyy kaksatasena.
Kymppi_ kirjoitti:Jäykistää mukavasti kytkinkahvaa tuo 10%, sai vähän aikaa totutella kun semmoset omaan pyörään laitoin
Decide kirjoitti:Asiahan on näin, että niitä vihaisia katseita tulee millä tahansa 2-pyöräsellä