Yamaha Xt 660 X -04

Moottorimies
Paikkakunta:
kuopio
Liittynyt:
24.3.2008 22:27

ViestiKirjoittanut Moottorimies » 21.3.2010 14:50

subaruun tosissaan käy. mutta näyttää vähän orvolta myös.. jotain tarraa tai jotain pientä ehkä etukatteisiin, kaveriks nii sitten parempi ;)
keuliminen ilman takajarrua on kuin suojaamatonta seksiä,
tietyn pisteen ylittyessä paluuta takaisin ei ole
JP_89
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
12.4.2005 19:58

ViestiKirjoittanut JP_89 » 21.3.2010 17:51

http://www.dnsoffroad.com/2001_specs/images/400lc4.jpg
ei se hopia pahannäkönen ole?
Henkkis_
Liittynyt:
8.9.2005 21:32

ViestiKirjoittanut Henkkis_ » 21.3.2010 19:05

Ite uskon että tuosta tulee hyvä, maalissa kuitenki pientä hilettä seassa ja värikartassa näytti hyvälle. Millään monsteri tai muilla sponssitarroilla en rupee leikkimään.
Henkkis_
Liittynyt:
8.9.2005 21:32

ViestiKirjoittanut Henkkis_ » 30.3.2010 19:22

Päivitellääs välillä. Maalaus urakka hyvässä vauhdissa, etulokariin ja toiseen sivumuoviin tuli pientä kuplaa :S Huomenna hiasta ja varovasti maalailla uudelleen niitä kohtia. Takakate ja toinen sivumuovi odottaa enää lakkaa päälleen.

Oulun reissulla tuli biltemasta ostettua peilit ja neopreeniputket etupumppuihin.
Henkkis_
Liittynyt:
8.9.2005 21:32

ViestiKirjoittanut Henkkis_ » 2.4.2010 17:53

Jaahas, ei oo viime päivinä tullu käytyä tallilla. No eilen mentii, avattiin ovi ja sisällä odotti kiva yllätys... Yammu päättäny kaatua pukilta pois :x Täys tankki oli pensaa ni eikös korkin välistä ollu valunu pois sitä ja maalipinta ruennu kuplimaan :s Jokunen pien naarmu sen lisäks. Onneks ei ollu muoveja taikka mitään muuta kiinni niin ei tullu sen isompia vahinkoja. Maalia tuli ostettua puol litraa ja sen kun lantraa niin tulee yhteesä litra. Muovien maalauksen jälkeen sitä jää aivan varmasti yli joten ens talvena maalaan tankin. Muuten pyörä edisty sen verran että sain pestyä keulan ja laitettua neopreeniputket. Maskiin modasin myös kiinnikkeen h4 varten. Nyt jos lähtis maskille ja mittaristolle rakentamaan kiinnikkeitä.
Henkkis_
Liittynyt:
8.9.2005 21:32

ViestiKirjoittanut Henkkis_ » 3.4.2010 22:53

Mittariston kiinnitys levy valmistui tänään. Maalasin mustalla sen. Vähän karuhan siitä tuli mutta omasta mielestä toimiva :D Kameran päätin unohtaa tallille joten ei oo kuvia tarjota... Huomenna tai ylihuomenna laittelen mittariston kiinni, sitten vois yrittää muistaa sen kameran ottaa kotii.
Henkkis_
Liittynyt:
8.9.2005 21:32

ViestiKirjoittanut Henkkis_ » 4.4.2010 17:05

5 viesti meikäläiseltä perättäin :lol:

Neopreenit asensin keulaan. Lokarin vahvike oli maskin testailua varten kiinni.
Kuva

Mittariston hollillaan. Kuvassa jarruletku näyttää olevan pahasti tiellä, mutta ei jää tielle kun tangon laittaa sopivasti. Virtalukon käyttö onnistuu ongelmitta.
Kuva
Decide
Pyörä:
Paddock!
Paikkakunta:
Lohja
Liittynyt:
21.2.2008 12:36

ViestiKirjoittanut Decide » 4.4.2010 17:11

En vaan oikee ymmärrä noita neopreenihässäköitä, mutta itsellesihän pyörää rakennat :D
http://www.moottorit.net Nelipyöräisten keskustelupaikka!
heneld
Pyörä:
Honda XRV 650
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
8.1.2006 23:43

ViestiKirjoittanut heneld » 4.4.2010 17:18

Decide kirjoitti:En vaan oikee ymmärrä noita neopreenihässäköitä, mutta itsellesihän pyörää rakennat :D


Suojaavat liukuputkia / stefoja ja eivät siihen hommaan yhtään höpsömmän näköiset? 8)
Henkkis_
Liittynyt:
8.9.2005 21:32

ViestiKirjoittanut Henkkis_ » 4.4.2010 17:19

Suojaa stefoja ettei pöly yms. mene sinne väliin ja pasko niitä. Viime kesänä joku teettäny kahen ja puolen sadan euron keularempan nii ei menis se iha hukkaan.
Jep ja paremmalta ainaki omasta mielestä näyttää kun normihaitarikumit.
hyötysähkö
Pyörä:
510 & 450
Paikkakunta:
Kotka / KSNK
Liittynyt:
1.11.2004 22:01

ViestiKirjoittanut hyötysähkö » 4.4.2010 19:49

Jep, paljon paremmannäköset noi suojat on kuin ne hieman retrohtavat haitarit :)

Ja eiköhän tuosta mittarista kaikki oleellinen näy tarvittaessa. Itelläkin sama ongelma tossa, mutta eipä sitä tuolla kaupunkirallattelussa oo tarves kyylätäkkään.

Ja toi kaatuminen omineen tuolla tallissa on ihan mukava pikku ylläri tosiaan, myös itelle (pyörälle) käyny moinen. Onnionnettomuudessa ei ollu mitään menny rikki, syylärinsuoja taittunu hieman...
" elämä alkaa 2‰ "
Henkkis_
Liittynyt:
8.9.2005 21:32

ViestiKirjoittanut Henkkis_ » 13.4.2010 20:40

-Makke- kirjoitti:Tuohon Subaruun tuo väri sopii mut...

... tähän pyörään vielä paremmin :lol: Nyt rupee jo minua miellyttämään.
Kuva
Kuva
Maski ei oo vielä kunnolla kiinni. Kiinnikkeet tosin on pyörässä kiinni, sopivia pultteja ei vaan löytyny maskin kiinnitystä varten. Tarkkasilmäinen huomaa myös bilteman peilit.

Kuva
Kuva
Nyt on h4 modattu "täydellisesti" kiinni. Xt:n vakiomaskista polttimon pidikettä ja uuden maskin umpiota dremelöiden polttimo pysyy jämptisti kiinni.
Anssi.
Pyörä:
VT583 café
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
19.10.2005 17:33

ViestiKirjoittanut Anssi. » 14.4.2010 21:37

Hyvältä näyttää tuo väri minustakin! Massiivisempi USD-keula toisi aika tavalla enemmän ulkonäköä ja siitä saattaisi olla ajossakin hyötyä?
Kukaan ei kysy kuinka nopeasti se tehtiin, vaan kuka sen teki.
Tomppo92
Pyörä:
Husaberg FS 650e
Paikkakunta:
Äänekoski,Liimattalacity
Liittynyt:
10.3.2008 22:01

ViestiKirjoittanut Tomppo92 » 14.4.2010 21:48

Hieno vehje, usd-keula tosissaan toisi näköä enemmän ja väri valinta oli oikea, komea peli ;)
Vois kait sitä jarruttaa, jos ois jarrut millä jarruttaa!
Henkkis_
Liittynyt:
8.9.2005 21:32

ViestiKirjoittanut Henkkis_ » 14.4.2010 22:07

Sen 5 km mitä ite oon ajanu niin paha sanoo tartteeko usdii :D Ulkonäköä parantais huomattavasti , se on fakta.

Tuppaa etulokarin ja takakatteen maalauksessa olevan pientä haastetta, mutta eiköhän ne valmistu tässä iha lähiaikoina. Polte päästä ajamaan on sanoin kuvailematon...