Kovasti näyttää maski herättävän mielipiteitä, mikä on oikeastaan vaan hyvä asia.
Mahtaakohan AAte kovastikin stuntridingia seurailla maailmalta yms. Itse en oo vielä yhdessäkään stunttipyörässä tollasta maskia nähnyt, vain todella harvoissa faittereissa. Sanottakoon nyt vielä, että en todellakaan ole mitään street fighteriä tekemässä, vaan "varttikatteellista" stunttipyörää katukäyttöön. Vai sekotatko tän maskin siihen
<-07 malliin? Sehän se ruma on. Niitähän näkee jo paljon useimmin isommissakin pyörissä, mopopojilla ei nykypäivänä muita melkeenpä olekaan ja siitä ollaan noita tnt-tuninki sun muita versioita jo kyhätty.. Tämä mun maski kuitenkin on ihan KTM:n alkuperäisosa ja on siis
08-> mallia. Omaan silmään sopii todella hyvin, eikä joka pyörässä näe samallaista. Kylläpäs tästä saa tekstiä aikaan, eikä varmasti lopu vielä tähän.
Tänään tuli vietettyä tallilla reilut 6h. Aamulla kawa oli vielä tossa kunnossa, kun viimeisessä kuvassa. Hetken aikaa kattelin ja ihmettelin. Tein viimeset pikku leikkaukset ja pyöristelyt sivukatteisiin ja aloin purkamaan. Osia irrottaessa kirjotin ylös minkä väriseksi mikäkin palikka tulee, ei pitäis sitte tulla ylläreitä kasatessa. Kaikki letkujen päät, kaasarien imukurkut, jne. suojasin ilmastointiteipillä ja muutamaan johdon päähän merkkasin mihinkä se tulee. Muutaman tunnin kuluttua se näytti tältä..
.. Ja toiset muutama tuntia, johon jätin hommat tältä päivältä:
Eipä ollut suurempia hankaluuksia purkaessa. Hienosti saatiin veljen avustuksella pyörä katosta kiikkumaan. Yliarvostettuja sellaset mp-pukit.
Etupyörän akselin kanssa piti hetken aikaa pähkäillä, kun siihenhän tarvittaisiin 32mm kuusiokolo. Pieni hyllyjen tarkistus ja syntyi hyvinkin oikea-oppiset työvälineet tähän operaatioon. Yksi sinapinsiemen hänelle, joka tästä
kuvasta sen ymmärtää.
Huomenna aamulla 9.oo autokouluun ja sen jälkeen jatkuu.
OmNom!"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."