Kuvanlaatu on järkyttävä, ja äänet ei toistu puhelimen kameran mikillä.. Otan parempaa videota kelien salliessa.. Älyttömän kevyet välitykset..
Kuvaakin löytyi, ehti tosin kyllä kuraantua, mutta eipä sille mitään voi:)
Kassude kirjoitti:Vakoväleilläkö vedät, vai tuliko vanteiden vaihdon yhteydessä isompaa eturatasta ja / tai pienempää takaratasta? Itse pidensin välejä huomattavasti kun omaani heitin aikoinaan motot alle.
Mutta ei siinä mitään, kokemuksesta sanon että todella kiva pyörä on. Kunnes itselläni meni venttiilinvarret männästä läpi.
hyötysähkö kirjoitti:^Tilaa sitten samalla vaihteiston rattaat uudet
Grinz kirjoitti:Takarenkaalta epäilisin karvan verran yli 40hp takarenkaalta kannen laskemisen ja kanavien avarrusten ja lohkojen siistimisen jälkeen, nappaa keulaa kaasusta ja lähtee AIVAN eritavalla kun kevarit kotarit yms.. Ajanut olen 450 Betalla, 450 kotarilla, 570hussella, 450 suzukilla, 250cc 2 tahti suzukilla ja aika lailla itse tykkään eniten tästä 250 pyörästä viritysten jälkeen. Kevyt pyörä verraten tehoihin tuntuu perseen alla todella mukavalta. Laitan vaikka videota jossain kohin kun kelit paranee.. Nyt hieman sateinen keli ajella..
Deltac0 kirjoitti:Grinz kirjoitti:Takarenkaalta epäilisin karvan verran yli 40hp takarenkaalta kannen laskemisen ja kanavien avarrusten ja lohkojen siistimisen jälkeen, nappaa keulaa kaasusta ja lähtee AIVAN eritavalla kun kevarit kotarit yms.. Ajanut olen 450 Betalla, 450 kotarilla, 570hussella, 450 suzukilla, 250cc 2 tahti suzukilla ja aika lailla itse tykkään eniten tästä 250 pyörästä viritysten jälkeen. Kevyt pyörä verraten tehoihin tuntuu perseen alla todella mukavalta. Laitan vaikka videota jossain kohin kun kelit paranee.. Nyt hieman sateinen keli ajella..
"Lähtee AIVAN eritavalla ku piikkikotarit" Totta, Hyvin se mun piikkikotari vei tän viivoilla.