Perästä nyt ei ihan tarkkaa suunitelmaa mutta eiköhän pysy original plan. Saa nähdä mitä sylki suuhun tuo kun tallipaikan saa. Tänään piti alunperin jo päästä muuttamaan mutta vanha vuokralainen ei ollut kamojaan vienyt vielä pois.. USD varmaan löytää myös tiensä jossain vaiheessa.
Kakkosvaihde tulee myös varmaan tallinmyötä korjattua koska tuli tutkittua asiaa niin seuraavat mahdolliset vian aihettajat (vaihtajan akseli/haarukat/rumpu) saa vaihdettua vaikka koneen ollessa rungossa. Eli kytkinposken alta/öljypohjasta käsin.
Mutta ei niistä enempää, tänään sai kaasun kokonaan toimimaan. Olikin vaan klemmari yhden kaasarin tiellä hieman. Tuli ennen uuden gumen vaihtoa kokeilta mitenkä tuollanen piirtää viivaa niin testien jälkeen tuli huomattua että venttiilikopan "puolikuu" oli pullahtanut ulos ja samalla öljyä vähän räkiny. Oli jäänyt turhan löysälle pultit kopasta..
Ei muutaku pultit auki ja uudestaan kiristys.
Seuraavaksi palo parit sulakkeet ja lähdin tutkimaa sitte mahdollista vikaa joka löytykin nopeasti. Maskin takaanta oli johtonipusta muutamat piuhat poikki.. Kolvia piti vähän näyttää ja sulakkeetkin pelitti taas nätisti. Samalla tuli töötti laitettua taast toimimaan. Saatiin taas valoihikin elämää
Ennen renkaanvaihtoa kaveri sai kunnian sulatella kumin loppuun kun kortillisena toimii kuskina sillointällöin. Tiedä sitte kumpa on illalla rumempi, kaverin perse vai pyörän perse rautalankojen jäljiltä..
Alunperin piti vaihtaa suoraan tuo 17" vanne kiinni kun tuo kumi menee loppuun mutta kun lavalta löyty aika hyväkuntonen 18" nakki niin iskettiin se vielä kiinni.
Meni vähän katetta, lehmänkieltä ja kummatkin takavalot+kupu paskaksi :'D Onneksi ei tuolla nyt niin väliä kun tuo perä tuossa pysy.