Olis se voinut olla Red Bullikin ihan ok, mutta kyllä toi hiilarikalvo + tarra on paljon hienompi, eikä muutenkaan niin massaa.
Avasin tänään konetta, mutta se homma tyssäsi nokkaketjun katkaisemiseen. Tavallinen ketjunkatkaisija on liian iso pienille lenkeille, joten täytyy hommata Örtheniltä tai Stormilta tuohon sopiva työkalu. Edellinen koneen avannut henkilö on käyttänyt reilulla kädellä tiivistettä; sitä oli mm. vesipumpun vieressä paksu viiva ja venttiileiden päällä. Tulpan mukaan säädöt näyttää hyviltä, siltä ne on tuntuneetkin.
Edit: Täytyy työkalun ostamisen sijaan keksiä jotain muuta, koska ko. työkalu maksaa 170,30€...
# 590.29.020.000 Yllättävää kyllä, runko ja svingi+hilut olivat tänään valmiit, kuten Taximo lupasi. Jälki on hyvää, ei kuitenkaan ihan yhtä hyvää kuin esimerkiksi ex-hussen rungossa, mutta hinta/laatu -suhteeltaan kuitenkin erinomaista.
Eipä mennyt ihan putkeen tuo vanteiden lakkaus, mutta lopulta sain niistä ihan hyvät. Ensimmäisellä yrittämällä sähläsin takavanteeseen niin paljon lakkaa, että se alkoi valumaan infernaalisesti. Nopeasti testasin vanteen ulkopintaan, että miten anodisointi reagoi maalinpoistoaineeseen ja onnekseni sillä ei ollut itse vanteeseen mitään vaikutusta. Pyyhin vanhat lakat pois ja lakkaa oli vielä tarpeeksi uuteen yritykseen, joka onnistuikin tarpeeksi hyvin. Ei pinnasta tietenkään maalarin maalaaman veroista tullut, mutta kelpaa hyvin itselleni. Etuvanne sujui hyvin heti ensi yrittämällä.