Laitetaas isompi postaus viimeaikaisista puuhista.
Kiertokanki+petari setti tuli tilattua, samalla tuli myös uusi nokkaketju ja muuta pientä hilpettä.
Viimeisten jäällä ajeluiden jälkeen nostin pyörän pukille ja aloitin suuremman kevätrempan teon pyörälle.
Ensimmäisenä aukaisin yläkerran ja tarkastin kiertokangen kunnon. Alapään laakerin sivuttaisvälys ja yläpäästä mitattava "heiluntavälys
" olivat reilusti alle suzukin antamien ylärajojen, joten totesin kiertokangen olevan kunnossa.
Pytty ja mäntä olivat myös hyvässä kunnossa. Ei paljoa ohipuhallusta eikä muutakaan suureen kuluneisuuteen viittaavaa.
Kannessa oli myös kaikki kunnossa, mutta päätin että pakkohan jotain muutakin on uusia kuin tiivisteet tämän rempan yhteydessä. Tilasinpa sitten wisecon taotut yksiosaiset teräsventtiilit vanhojen venttiilien tilalle
Paljon ajetuissa vakioventtiileissä on kuulema tyyppivikana katkeaminen kun lisätään nostoja tai ajetaan paljon suurilla kierroksilla joten ihan hyvä ennaltaehkäistä vikoja ennenkuin lisää potkua haetaan
Venttiilien saapumista odotellessa sain ideaksi tehdä jarruremontin taakse, kun tulee kuitenkin melko paljon ajettua yhdellä pyörällä
Tiivisteet uusin satulaan ja samalla maalasin koko höskän.
Ennen pukilta pois laskemista tulee myös muutakin uutta ulkonäköön ja tekniikkaan.. 2ct pilot powerit tulee alle jne. Mutta siitä lisää myöhemmin. Virinokkia en ole vielä hankkimassa, tarpeeksi menee rahaa muihinkin "välttämättömyyksiin".
Motorcycling - It's not the destination, it's the journey.