Katoin tota avauspostin kuvaa joskus ja meinasin kysyä että onko Nuutilta mutta ajattelin ettei se voi olla... Tää tullaan vissiinkin näkemään ens kesänä jkl miiteissä jauhamassa kumia katuun?
Nättiä tulossa! Saisko vanteista parempaa kuvaa luonnonvalossa nyt kun on aurinkoisia päiviä, näyttää oudolle tuo oranssi sisällä otetuissa kuvissa
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
Saa tottakai! Eipä ole tullut mieleen, kuvahan on editoitu näyttämään nuutilta ja keulimiselta ja kumia en polta koska se on ettisesti väärin ja saastuttaa luontoa Mutta kyllä todennäköisesti miiteissä nähään saa kyllä tulla jutulle jos haluaa
Taas tulee tämmönen pika posti kun perjantaina tuli käytya tallilla siitä syystä että hiekkapuhalletut osat oli tullut jo Tuli tosiaan muut osat jotka ei ole puhallettu vielä viimeisteltyä ja otettua viimeisetkin rasvat pois tinnerillä ja tänään lähtivät tosiaan maalaukseen joten jatketaan kun ne sieltä tulee
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Jees, nyt lomalla ei ole kauheasti tullut räpelleltyä mutta tuli toi etuvanne maalailtua loppuun Ja osat tuli pulverista ja en nyt oikeen tiedä mitä sanoa hyvältä nuo näyttää ja ihan ktm 2008 oranssilla maalattu mutta ei ne vaan oikeen jotenkin säväytä (varsinkaan kuvissa kun toi samsung tuppaa haalistamaan väriä entisestään...) no nyt pääsee ensiviikolla pistämään pyörää kasaan. katotaan tuleeko tästä mitään Vanteista otin kuvia kunnon valossa! Mutta kamera tosiaan vääristää silti.
Nonnii vähään aikaan ei olekkaan tullu kirjoteltua mutta sitä se ei tarkoita ettei hommia ois tehty!! Elikkä kaikista pulveri osista poistettu suojakset ja väsäilin laakerit noihin keskiöihin ja siinä ajattelin että nyt teen semmosen step by step ohjeet ku joku pyys jotai pikku hifistelyä. Kuva 1: Aluks lämmitin keskiön kuumailma puhaltimella niin että se laajenee. Kuva2: Laakeri paikalleen ja kumi vasaralla naputellen pohjaan jonka jälkeen lukitus sokka kiinni. Kuva 3: Pöly suoja päälle kumivasaralla naputellen Kuva 4: Sitten viimeksi tuo holkki mikä tulee laakerin ja pölysuojan sisään! 5:Sisälle pujotetaan alumiininen pitempi holkki. 6:Sama juttu jun toisella puolella lämpöä laakeri sisään ja toi holkki laakerin sisään! 7:Rattaan iskun vaimennus levyyn laakeri ja päällys holkki kiinni mitä kuvassa ei näy!
Sitten tuli tosiaan tollanen oranssi ketjun ohjuri hankittua käytettynä kun ei noita enää uutenakaan saa? tai ainakin todella kiven alla.. Ohjaus lukkokin tuli pyöräytettyä takaisin omalle paikalleen. Sitten tuli ostettua biltemasta oikeen kunnon kiilloitus setti josta en tietenkään tarvitse kun tuota lamelli laikkaa Janoi pienemmät lamelli puikot on T paloja varten jota tuli jo vähän kokeiltua miten se lähtee Vanteitten nippoja ja pinnoja tuli varmaan valehtelematta 12h kiillotettua mutta kyllä ne nyt piruvie kiiltää! Vanteet tosiaan on nyt kasassa ja lähti tänään pinnaajalle Kamera edelleen haalentaa tota oranssia ihan oksennuksen väriseksi koittakaa kestää..
On tässä ollut vähän kaikkea kissan ristiäistä ja koiran hautajaista elämässä niin ei oikeen ole ollut intoa mihinkään varsinkaan kirjotteluun... No pyörää on kumminkin pakko rassatakasaan ja on siinä edistyttykkin iskettiin kaverin kanssa tässä viime yönä kone kasaan ja runkoon ja sähköt paikoilleen joten edettiin ihan kiitettävästi
Rengaskin tuli pyöräytettyy vanteelle ja motokeitaan tilaus saapui. Mitenhän tosta vähän kulahtaneesta jarrulevystä sais siistin..? on kumminki pintaa ja paljon! siinäpä kaikki kai tällä erää.
Hyvän näköstä tulee!Levyt ite ainakin siistiny sellai että porakoneeseen teräsharjalaikka ja sillä "kiillotellu" siistiks.Eikä itellä ainakaan oo mitään naarmuja jääny
Joo pitääpä kokeilla tota harjaa! Ja on se ihan oikeilla väreillä vedetty en mäkään nyt ihan idiootti ole... en jaksa vaan joka postissa sanoo että toi kamera väärentää ja ihan jumalattomasti. muutenkin noi kuvat.. en tiiä miks ne on noin rakeisia, no jos seuraavalla kerralla sais parempia