Hienoa. Hiekkapuhalsin ja kastoin tenuun etujarrusatulan ja pääsylinterin. Kaikki pienet teräsosat hiekkapuhalsin ja laitoin muhimaan fosforihappoon, tulikin oikein hieno pinta. Toivon mukaan kestää myös vettä
Vähän aikaa sai miettiä että mitenkä nämä tiivisteet tulikaan kun kasailin satulaa ja pääsylinteriä mutta kyllä se sieltä tuli kun vähän järkeili. Kastoin jarrun kumit jarrunesteeseen ennen asennusta ja voitelin paikat muutenkin jarrunesteellä kasauksen edetessä. Laitoin jarrusatulan männän ja pölysuojan väliin mobilin laakerivaseliinia joka on toiminut hyvin volvossakin. Liukutappeihin laitoin alumiinitahnaa.
Asentelin samalla myös peilin kiinni jarrupääsylinteriin, sekä tietekin jarrukahvan. Tulee muuten aika nätti peli jos saanen sanoa.
Samalla kun puhalsin osia niin puhaltelin ison kasan pikkuosaa kuten pyöränakseleiden puslia ja sen semmosia. Tarkoitus olisi vielä käsitellä kyseiset osat joko lakalla tai sitten maalilla.
Koitin hiekkapuhaltaa etupumppuja mutta tuo vasaralakka on todella pehmeää tavaraa, hiekka ei pure ei sitten ollenkaan. Päädyin siis siihen että joko lämmitän maalit pois, tai sitten ohentimella keitän irti.