http://img455.imageshack.us/my.php?imag ... isowo5.jpg
Toimisko toi kuvaki jopa
Risord kirjoitti:Joo eli tarkempien tutkimuksien myötä taitaa olla niin että toi kuuluu olla noin ja servo pelaa normaalisti.
Mutta nyt se vika löytyi! Toisen sylinterin suljin on aivan alhaalla eikä liiku.
Johnnie kirjoitti:Tosin itse ajelin vähän aikaa kokonaan ilman YPVS:ää (kun tuo vaijeri oli poikki ja odottelin uutta), enkä silti kokenut mitään merkittävää hyytymistä - ehkä en vain "tunne" näitä tehojuttuja ja sen takia pienempitehoinen pyörä välttää...
Johnnie kirjoitti:Joo sen takia jäi itselläkin aukaisematta, oli vissiin kierre mennyt toisesta reiästä. Yleensä se "tappokireys" on kyllä edellisen omistajan jäljiltä näissä. Samaa tuossa taas viime aikoina olen noitunut, kuten oman pyörän threadissäkin. Suurin osa pulteista liian kireällä...
MänTä kirjoitti:Kappas, huomenta. Totta tosiaan, mikäköhän olisi hyvä tahna alumiinille? Kuparitahna on varmaan heti kättelyssä pois valikoimasta, mutta kehtaako alumiinitahnaa laittaa?
Risord kirjoitti:ja itse asiassa taitaa olla niin että toi alempi pala on menettänyt muotonsa ja uusi taitaa olla ostettava
Vai onko tossa alemmassa jutussa oleva lovi symmetrinen molemmilla puolilla? Itsellä ei ainakaan enää ollut ja akselit päsivät liikkumaan toisiinsa nähden hienosti sanottuna liikaa ;D