Yamaha RD 350 '85

Risord
Liittynyt:
5.5.2006 20:32

ViestiKirjoittanut Risord » 18.9.2007 20:05

Shellin 2t öljy=oikeaa tavaraa? =)
Suoritettavan toimenpiteen mahdottomuus arvo on suoraanverrannollinen tarvittavien patenttien lukumäärään/radikaalisuuteen
iikka88
Pyörä:
Suzuki Rmx 250 -90, Solifer-Suzuki S -85
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
8.2.2004 16:33

ViestiKirjoittanut iikka88 » 18.9.2007 20:31

Itse ostaisin neste 2t super racing, hinta laatusuhde parhain tähän asti mitä oon nähny. Litran purkki 14.80e, no sekin on jo halvempaa kuin kilpailijoiden öljyt joissa on huonommat luokitukset, esim. bel rayn täyssynteettinen yleensä siihen 17e pintaan, ja siinä on huonommat luokat.

Ja sitten kun tuota super racingia löytää jostain 4l kannun niin on jo halpaa, itse ostin viimeksi 4l tota hintaan 31.80e.

Luokat tuolle siis:
API TC++
JASO FC
ISO EGD
Husqvarna 266
Piaggio Hexagon
Näin se menee.
WPWW
Pyörä:
Kawasaki K(d)x
Liittynyt:
17.1.2007 16:27

ViestiKirjoittanut WPWW » 18.9.2007 22:35

Mites muuten tämmönen peli kiihtyy ja mites painoa on?
Ne varmasti on hurjia pelejä ne v4 500cc 2t RD:t.
Youtubestä pätkiä kattosin.
Risord
Liittynyt:
5.5.2006 20:32

ViestiKirjoittanut Risord » 18.9.2007 23:14

Painoa on 84 mallis 160kg papereitten mukaan. 0-100 4,5-5s vähä mallista riippuen.
Suoritettavan toimenpiteen mahdottomuus arvo on suoraanverrannollinen tarvittavien patenttien lukumäärään/radikaalisuuteen
Johnnie
Liittynyt:
5.5.2005 21:51

ViestiKirjoittanut Johnnie » 19.9.2007 0:39

5,1 s on tehokkaimman F2-mallin ilmoitettu kiihtyvyys (1WT-kone, 1986->). Näitä 4,xx lukuja näkee myynti-ilmoituksissa...

Kuivapaino useimmissa 140> kg, itsellä 150 kg otteessa (F2).
Asian & American cars / bikes only.
MänTä Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut MänTä » 19.9.2007 17:23

siitä 500cc rd:stä, kyseinen pyörä on aika kesy. Älyttömän painava ja alitehoinen. Suzuki RG 500 sopivasti kutiteltuna(melkeinpä kuristettu alkuperäisenä katuversiona) on jo sopivan ripeä peli. RG kun on kevyempi ja tehokkaampi.
WPWW
Pyörä:
Kawasaki K(d)x
Liittynyt:
17.1.2007 16:27

ViestiKirjoittanut WPWW » 19.9.2007 20:04

Ainaki youtubessa lähtee aika hyvin ne 500cc.
Niitä ei varmaan monta suomessa ole?
-Zone-
Liittynyt:
22.6.2005 22:42

ViestiKirjoittanut -Zone- » 19.9.2007 20:34

Kun näkyi tulleen kysymyksiä RD500:sta(kin), niin pistetäänpä tähän paketti. Sisältää juttua: TZR250, RGV250, RD350, RD500 ja RG 500.
http://www.mediafire.com/?fjcztmedgr1
"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein
iikka88
Pyörä:
Suzuki Rmx 250 -90, Solifer-Suzuki S -85
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
8.2.2004 16:33

ViestiKirjoittanut iikka88 » 19.9.2007 23:04

WPWW kirjoitti:Ainaki youtubessa lähtee aika hyvin ne 500cc.


Johtuen siitä että ne on aika kaukana vakiosta.
Näin se menee.
Risord
Liittynyt:
5.5.2006 20:32

ViestiKirjoittanut Risord » 20.9.2007 10:44

Njooh mutta eiköhän 500cc:n sijaan ala olla jo järkevämpää hommata joku kuussatanen nelari (tai miksei isompikin ;) )
Suoritettavan toimenpiteen mahdottomuus arvo on suoraanverrannollinen tarvittavien patenttien lukumäärään/radikaalisuuteen
Samzon
Pyörä:
Sussu 750F -89
Paikkakunta:
Lpr, Finland
Liittynyt:
30.7.2006 23:11

ViestiKirjoittanut Samzon » 20.9.2007 10:57

Kyllä jos kohdalle sattuu passeli 500cc 2-tahti, niin kyllä se tekee mieli aina hankkia, jo pelkästään sen erilaisuuden vuoksi. On tuossa 2-tahtisuudessa kuitenkin jotain joka kummallisesti viehättää.
Neljässä pyörässä ja neljässä tahdissa on molemmissa kaksi liikaa!
Johnnie
Liittynyt:
5.5.2005 21:51

ViestiKirjoittanut Johnnie » 20.9.2007 12:33

Ehdottomasti 2-tahti! Sitä paitsi olen lähes varma, että ei se RD500 mikään niin laiska ole, sitä vaan aina verrataan ilmiömäiseen kolmepuokkiin (joka on luokassaan ylivoimainen) tai sitten tuohon RG:hen. RD500:n teho/painosuhde on sama kuin tehokkaimmassa RD350-mallissa, ja 2-tahtisten luonteella tämä on varsin jees. Kaikki nämä näin paperilta/videokuvalta spekuloituna, harvalla tässä maassa oikeita kokemuksia pyörästä on.

WPWW kirjoitti:Niitä ei varmaan monta suomessa ole?

Jep, ei varmaan kovin montaa vaikka nyt tuontivimman aikaan voisi muutama tulla lisääkin... Aiemmin tässä keskustelussa postasin linkin Nettimotoon, jossa yksi oli myynnissä aika pitkään.
Asian & American cars / bikes only.
iikka88
Pyörä:
Suzuki Rmx 250 -90, Solifer-Suzuki S -85
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
8.2.2004 16:33

ViestiKirjoittanut iikka88 » 20.9.2007 17:55

Kyllä ehdottomasti 2t. Itsellä seuraava pyörä joka tulee talliin on juurikin tuo rg500. Se taas on toinen asia millon se tulee.
Näin se menee.
Risord
Liittynyt:
5.5.2006 20:32

ViestiKirjoittanut Risord » 20.9.2007 21:46

Saako kysyä mikä poikia 2-t:ssä erityisesti kiehtoo? =)
Suoritettavan toimenpiteen mahdottomuus arvo on suoraanverrannollinen tarvittavien patenttien lukumäärään/radikaalisuuteen
JTJT
Liittynyt:
2.12.2003 19:47

ViestiKirjoittanut JTJT » 20.9.2007 22:06

Risord kirjoitti:Saako kysyä mikä poikia 2-t:ssä erityisesti kiehtoo? =)


se tiheä huoltoväli, kova bensa kulutus, kauhealta haisevat vaatteet, yleinen rahan meno jne. eli varakkaan poikamiehen harrastusväline :). näin ainakin uskoisin :D
"Si Vis Pacem, Para Bellum"