Päivitelläänpä pitkästä aikaa.
Aikaa, rahaa, hermoja sun muuta on kulunut viime kerrasta paljon, mutta onpa pyöräkin "hieman" eri näköinen kun ennen.
Pyörä siis koki melkoisen uudistuksen ulkoasuunsa johtuen Forssassa järstettävästä Bike Exposta. Sinne kun tuli tuo luvattua, niin pitihän sille jotain tehdäkkin. Ja niin sitä sitten tehtiinki, melkoisesti.
Kiirehän siinä sitten kuitenkin meinas tulla, vaikka hyvissä ajoin aloitti. Se kun on vaan niin että jos aikaa on tarpeeksi, niin työnteko ei ole tehokasta. Mutta odottakaapa kun tulee kiire, silloinhan sitä ollaan pyörän vieressä 24/7 ja joskus enemmänkin jotta saataisiin valmista aikaiseksi.
Pyörä valmistu samana päivänä kun se piti viedä Forssaan näytille, eli ihan riittävän aikaisin. Heti kun pyörä oli valmis ja pakettiautossa, ehti omistajakin jopa vähän siistiytyä ennen lähtöä. Hieno reissu se olikin. Uusia ihmisiä tavattiin ja nähtiin kaikkea hienoa.
Pyörän muutoksia voi itse kukin katsella galleriasta. Rungon kiilottaminen olikin melkoinen urakka. R6:sen runko kun ei todellakaan ole siitä sileimmästä päästä, vaan tehtaalla on jo pinta tehty melkoisen röpelöiseksi. Se kuluttikin melkoisesti hermoja ja sormenpäitä kun sitä sieläksi hioin.
Maalauksen suoritin itse. Hyvin tuo mielestäni onnistui. Kaikki katteet ja vanteet tuosta tuli maalattua. Katteet Mipan Phönix värillä ja vanteet kiiltävällä mustalla. Vanteisiin tuli laitettua valkoiset teipit vähän ilmettä tuomaan.
Kaikkea pientä muutakin on tullut siihen tehtyä ja todellakaan kaikkea en ajatellutkaan edes kirjottaa. Kun ei edes muista kaikkea.
Palautetta olis kiva saada, mitä mieltä muut ovat muutkosesta. Tähän mennessä onkin tullut melkoisesti positiivista palautetta. Itsekkin täytyy olla tyytyväinen, kun siihen pyrittiin että kaikki tehdään itse, mitä itse vain on tehtävissä. Kädenjälki siis on omaa ja sitä onkin erityisen hienoa katsella.