markketo kirjoitti:Ei millään pahalla, mutta jos noin naurettavan miehen ottaisin tosissani, ilmoittautuisin ensi töikseni lataamoon. Mun mielestäni sun kirjoitteluja on hauska lukea.
Sama täällä, tykkään kinastella sun kanssa. Naurettavasta en nyt tiedä, mut mun pyörän mahdollisen voiman tai sen puutteen todistan kadulla, en netissä.
Mitä henkilökohtaista olen ottanut esiin? Sen, että sun pyörässä on ruma maski ja sen, ettet oikein ymmärrä kirjoitettua Suomen kieltä. Aion ihan tehdä sulle kuvan, jossa perustelen sen sun epäilemän lausahduksen ja ehkä se vihdoin uppoaa. Väritoivomuksia? Ajattelin käyttää kirkkaita, tehoavat parhaiten.
Pyöräily on mulle yksi kolmesta harrastuksesta, joten se siitä. Kahta en nyt laskenut mukaan, koska aikaa ja rahaa ei riitä kaikkeen.
Tiedän että maski on ruma, näin sen eteen paljon vaivaa mut Fakta on että se ei vaan sovi pyörään. Jos ajoon tulee tauko tai viimeistään talvella asiaan tulee muutos+mittaristo vaihtuu. Tätä mieltä oon ollu jo kauan, käy lukemassa vaik tuolta mun pyörän topikista. Laita se kuva sit jo sauraavaan viestiisi.
Viba: sulla on tuossa kieltämättä aika paljon pointtia. Minkäs mä tosin sille mahdan, että multa kysytään, mä vastaan ja sen jälkeen vessamies tulee levittämään totuuden sanaa.
Vessamies? Mä tykkäsin rakkaasta. :/ Älä ole noin kylmä...
PS. Xenonit ovat pyörässä siksi, että niillä näkee paremmin. Tulee ajettua paljon syksyisin, keväisin ja öisin. Etulamput auttavat asiaa kummasti, ja siksi ne on kai pyörään laitettu? Vastaa sinä Makke viisaampana. Kehityskaari noissa kulkee suurinpiirtein seuraavasti: soihtu - lyhty - hehkulamppu - jalokaasu - kaasupurkaus, mikäli tuo valintani vielä aiheuttaa jonkin sortin epäselvyyksiä.
Päijänteen ympäriajosta tuttu kypärävalo olisi asiallinen myös? Valaisisi juuri sinne minne valoa tarvitsee. Tykkään myös sinisistä mittarinvaloistasi. Mutta missä on strobot ja neonit?
Ps. Jos luulet että kirjoitan tosissani enemmän kuin 25% niin ironia ei välity.
"I live more in 5 minutes on my motorcycle than many people live in a lifetime" -Burt Munroe