Siisti pyörä, ja vielä kun saat sen uuden putkiston nii paranee vaan
Kattelin, että takarengas olis sama, kun mulla? Mitäs merkkiä toi on?
Kattelin, että takarengas olis sama, kun mulla? Mitäs merkkiä toi on?
Depa kirjoitti:Siisti pyörä, ja vielä kun saat sen uuden putkiston nii paranee vaan
Kattelin, että takarengas olis sama, kun mulla? Mitäs merkkiä toi on?
-Makke- kirjoitti:Urbou kirjoitti:...
-Hi-pipet tulossa
-Jos katsot tarkkaan niin tangonpäissä on jo "jotain".
-Ei voi laittaa pidempiä koiranluita, persjalka ei yllä maahan.
Oon ihan samoilla linjoilla, rakentaminen on ihan turhaa, hommaa Kawa Z:n suoraan joka on kaikinpuolin valmis ja täydellinen faitteri.
Paskapuheet sikseen, ei kaikki voi tykätä. Selvähän se on.
Juha S kirjoitti:Depa kirjoitti:Kattelin, että takarengas olis sama, kun mulla? Mitäs merkkiä toi on?
ööö, siis leveyttäkö tässä haet, vai et tiedä oman kumisi merkkiä ?
Urbou kirjoitti:
Mä arvasin. Ensin "Avautua saa, ei tarvitse mielipiteitään piilotella." ja sitten kun kommentoi saa toisen vetämään herneet nenäänsä. Mä voin kertoa, että eipä tuo Z oo mikään unelmapyörä. Aika paljo sais rakentaa, että siitä unelman sais (eikä sittenkään). Halvoista palikoista kasattu tusinajopo. Tähän elämäntilanteeseen sopii vallan mainioisti. Toisaalta jos hait jotain "mopopojilta rispektit kotiin"-viestejä niin anteeksi, että annoin eriävän mielipiteeni.
Kellermanit meni kyllä ohi. On muuten helvetin siistit ja laadukkaan oloset vilkut, mutta köyhälle turhan kalliit. Tuosta rakentamisesta vielä, rakentaminen on parasta mitä pyörien kanssa voi tehdä, heti ajamisen jälkeen. Tyylikkäästi rakennetut pyörät on lähellä sydäntä. Mutta joskus ei vaan omaan silmään osu.
Puhutaan välillä vähän pyörästäkin, millanen tuo on ajaa? Onko tilava ajoasento? Miten herkästi tuo keula nousee normaalikiihdytyksissä? Alustakaan ei ilmeisesti oo mikään ihmeellinen, mutta varmasti normiajossa pärjää? Iso vee kuulostaa vaan niin hyvältä, että aina kun tuollasen kuulee ei voi kun hymyillä.
-Makke- kirjoitti:Radalla taitava kuljettaja saattaa huomata puutteita, mut normi motoristit tuskin saa koskaan vietyä alustaa sen rajoille. Jos näin sit tapahtuu, niin tiettyjen vuosimallien GSXR:ien keulat menee suoraan kiinni.
-Makke- kirjoitti:
Vaikea kysymys tuo, että millainen on ajaa, mut tykkään ite tosi paljon ja varsinkin kun vaihdoin tangon LSL:än tuotteeseen ja riisuin katteen pois, niin ranteet pääsee helpommalla eikä tarvitse hakea 130km/h-> nopeuksia jotta ajoviima osuisi kunnolla rintaan ja nostaisi painetta ranteilta. Selkäkin pääsee helpommalla. Mitä nyt 200km/h-> ei enää _niin_ kivaa.
Tilavasta ajoasennosta on vaikea n. 160cm tyypin sanoa mitään. Mut ei ole ahtaimpia pyöriä. Käy tyypittämässä.
Keula nousee ykkösellä jo 4000rpm ylöspäin kaasusta, mukava leikkiä. Täyskiihdytyksessä kurkkaa väkisin aina, sille ei voi mitään. Nyt kun välityksiä vaihdoin (-1 edessä, +2 takana) sama ilmiö siirtyi myös vähän kesypänä kakkoselle. Putkisto+ruiskunsäädön jälkeen saa sit nähdä mitä tekee. Mut helppo keulia nämä laitteet on, ja se että keula ei nouse vasta tuolla jossain 8000-10000rpm helpottaa asiaa.
Määrittele "normiajo"? Radalla taitava kuljettaja saattaa huomata puutteita, mut normi motoristit tuskin saa koskaan vietyä alustaa sen rajoille. Jos näin sit tapahtuu, niin tiettyjen vuosimallien GSXR:ien keulat menee suoraan kiinni. Takapumppu samoin. Se että biken testikuljettaja sanoo et "alusta ei ole täydellinen" saa usean pyörän kohdalla turhan suuret mittasuhteet.
Urbou kirjoitti:
Hi-pipet ja tangonpää peilit niin pyörä näyttäis aikasta hyvältä. (lukuunottamatta tuota maskia) Napsun pidentäisin koiranluita myös, että sais tuon perän sinne tasolle missä se oli ekoissa Svessoissa, tuo "laahaava" perä ei mielestäni oikeen sovi.
Gallo kirjoitti:Omassa pyörässä hi-pipet onkin --> tekee perästä hiukan raskaan näköisen mutta olkoot siinä. Toinen vaihtoehto olisi tallissa makaava vakioputki mutta ei houkuta.