Minä taas olen todennut myös sen, että kun sille modifioinnin tielle lähtee, ei sille loppua tahdo tulla. Sitä vaan meinaan, että kannattaa jättää kaikkein villeimmät viritykset laittamatta käyttöpyörään, muuten siitä tuleekin ykskaks ikuisuusprojekti.
Ne matalat tehot johtunee lähinnä siitä järkyttävän raskaasta kampikoneistosta. Oikeastaan kaikki moottorin pyörivät osat painavat aivan tolkuttomasto kuutioihin nähden. On siinä varmaankin myös lyhyet aukkojen ajoitukset. Se on kaikilta osin vahvasti ylimitoitettu kone. Toisaalta se taas aiheuttaa sen, että tuo on yksi kestävimmistä 2t koneista mp-käytössä.
Minusta tuossa on matkailukäyttöön aivan riittävästi puhtia. Ei se kyllä äkkiä sitä nopeutta ota, mutta pitää sen sitten mukavasti verrattain pienillä kierroksilla. Se on aika paljon asenteesta kiinni, että paljon sitä tehoa kaipaa. Minulle riittää se, että pystyy mukavasti pitämään 110km/h matkavauhtia sekä saa sovitettua motarinrampilta vauhdin muuhun liikenteeseen. Ei tarvi ranteiden venyä. Sitä varten on sitten tuo Kawa(jos siitäkään voi niin sanoa).