Kawasaki KMX 200 '89

specialisti
Pyörä:
Yamaha XJ 600 '87, Yamaha RD 125 ypvs '87, Jawa 350/640 '01, Solifer-Suzuki S '88
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
9.2.2005 20:57

ViestiKirjoittanut specialisti » 9.12.2008 19:45

Jaa olikohan ne sittenkin muovia? En ole mikään asiantuntija noiden läppien suhteen. :) Semmoiset läpikuultavat vaaleat ne on. Suhteellisen napakat kuitenkin. Ei kovin itsetehdyiltä ainakaan näyttäneet....
Cheap bike is a way better than no bike! Galleriaa päivitetty 24.8.2015
Jarez
Pyörä:
GTS 300, Monkey 125, Lead 110, Runner 125
Liittynyt:
17.11.2002 20:36

ViestiKirjoittanut Jarez » 9.12.2008 19:53

Lasikuitua / muovia ovat sitten(vakiot), hiilikuitusen tunnistaa "ruutulippu" ulkonäöstä aika helposti.
Sähkömopoilun ilosanomaa levittämässä jo vuodesta 2011.
viewtopic.php?f=42&t=86582
viewtopic.php?f=5&t=86762
specialisti
Pyörä:
Yamaha XJ 600 '87, Yamaha RD 125 ypvs '87, Jawa 350/640 '01, Solifer-Suzuki S '88
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
9.2.2005 20:57

ViestiKirjoittanut specialisti » 9.12.2008 20:33

Joo no "ruutulippu" kuviota ei ollut. Eli 90% varmuudella ovat siis org muoviläpät. Kiitos selvennyksestä! Nyt ollaan taas hieman viisaampia. :)
Cheap bike is a way better than no bike! Galleriaa päivitetty 24.8.2015
SMRacing
Pyörä:
Kawasaki ZX12R B1
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
21.1.2005 23:30

ViestiKirjoittanut SMRacing » 9.12.2008 21:02

Veikkaan että lasikuitua ne kuitenkin ovat.
specialisti
Pyörä:
Yamaha XJ 600 '87, Yamaha RD 125 ypvs '87, Jawa 350/640 '01, Solifer-Suzuki S '88
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
9.2.2005 20:57

ViestiKirjoittanut specialisti » 9.12.2008 21:03

Oli miten oli mutta näin on. Läpät siellä kuitenkin on. :D
Cheap bike is a way better than no bike! Galleriaa päivitetty 24.8.2015
MänTä Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut MänTä » 9.12.2008 21:45

Hiilikuituläpät ovat mustat ja sillä ruutulippukuvioinnilla. Ovat yleensä myös ohkasemmat kuin lasikuituiset jostain syystä. Esim kakkivassa on vakiona hiilikuituläpät(tunink) ja "teholäpät" joita myydään tuohon boysenin toimesta ovat tuhottoman raskaat lasikuituläpät 2 kerroksisena.
specialisti
Pyörä:
Yamaha XJ 600 '87, Yamaha RD 125 ypvs '87, Jawa 350/640 '01, Solifer-Suzuki S '88
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
9.2.2005 20:57

ViestiKirjoittanut specialisti » 9.12.2008 22:32

RD:issä on ainakin vakiona peltiläpät. Jotenkin tuntuu, että ne on varmasti kaikkein kestävimmät, joskaan ei välttämättä herkimmät. :) No Kawassa saa olla nuo nykyiset, kun ovat ok kunnossa...
Cheap bike is a way better than no bike! Galleriaa päivitetty 24.8.2015
MänTä Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut MänTä » 9.12.2008 22:36

peltiläppiä käytettiin ennen lasikuituläppien keksimistä. Lasikuituläpät voittavat peltiläpät käytännössä joka asiassa.
specialisti
Pyörä:
Yamaha XJ 600 '87, Yamaha RD 125 ypvs '87, Jawa 350/640 '01, Solifer-Suzuki S '88
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
9.2.2005 20:57

ViestiKirjoittanut specialisti » 19.1.2009 20:08

Nyt tuli se 1,5kk sitten tilattu mäntäkin Kawaan. Vaikuttaa todella laadukkaalta männältä. Männässä on renkaiden alapuolella jokin harmaa pinnoite. Kiinnostaisi tietää mitä ko. pinnoite mahtaa olla http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/37672 ? En ole ikinä nähnyt mitään vastaavaa 2t männissä. Joku viisaampi voisi valaista asiaa!
Cheap bike is a way better than no bike! Galleriaa päivitetty 24.8.2015
MänTä Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut MänTä » 19.1.2009 21:24

Tämän takia käytän mieluiten NOS osia.
Jarez
Pyörä:
GTS 300, Monkey 125, Lead 110, Runner 125
Liittynyt:
17.11.2002 20:36

ViestiKirjoittanut Jarez » 19.1.2009 21:41

Teflonia siinä on, ei aihetta huoleen ;)
Sähkömopoilun ilosanomaa levittämässä jo vuodesta 2011.
viewtopic.php?f=42&t=86582
viewtopic.php?f=5&t=86762
specialisti
Pyörä:
Yamaha XJ 600 '87, Yamaha RD 125 ypvs '87, Jawa 350/640 '01, Solifer-Suzuki S '88
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
9.2.2005 20:57

ViestiKirjoittanut specialisti » 19.1.2009 22:38

NOS osia suositaan ainakin moottorinosissa aina, kun mahdollista. Mitäs etua tuolla teflon-pinnoitteella saavutetaan? Pienempi kitka? Ainakaan vanhassa männässä ei ollut ko. pinnoitetta.
Cheap bike is a way better than no bike! Galleriaa päivitetty 24.8.2015
MänTä Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut MänTä » 20.1.2009 8:22

Juuri se pienempi männänhelman kuluminen ja samalla tietenkin pienempi kitka.
specialisti
Pyörä:
Yamaha XJ 600 '87, Yamaha RD 125 ypvs '87, Jawa 350/640 '01, Solifer-Suzuki S '88
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
9.2.2005 20:57

ViestiKirjoittanut specialisti » 20.1.2009 17:33

Kaikkea ne japsit keksii. :) Hyvähän tuollainen pinnoitus sitten on. Oli aika arvokaskin tuo mäntä(160€), mutta kait se sitten on hyvä.
Cheap bike is a way better than no bike! Galleriaa päivitetty 24.8.2015
MänTä Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut MänTä » 20.1.2009 17:44

Eihän tuo nyt kallis ole, kun vertaa uuteen sylinterisarjaan, kun se taiwani hajoaa.