Sami kirjoitti:Decide kirjoitti:Asiahan on näin, että niitä vihaisia katseita tulee millä tahansa 2-pyöräsellä
Kyllä siihenkin pystyy aika paljo itse vaikuttamaan. Mä en koe saavani vihaisia katseita pyörällä oikeastaan koskaan missään. Enkä kyllä kuvittelekaan dB-killerin poistamista kun lähtee aamulla naapureiden ikkunan alta. Avoimella putkella saisi varmasti joka aamu tusinan-pari vittuuntuneita naapureita (ja lopulta kumoon potkitun pyörän), kun nyt todennäköisesti huomattavasti harvempi tuohon herää. Sama juttu yöllä kotiin saapuessa (sillon tuleekin sammutettua pyörä ja rullattua vapaalla vähän kauempaa). Vaikka motoristi oonki niin en kyllä itekään arvostais sitä et joku lämmittelis aamukuudelta mopoaan niin et ikkunat helisee.
Omakotiasujilla tilanne on sit vähän parempi kun ei oo kirjaimellisesti naapurin ikkunassa kiinni, ja liikenteessä äänien kans ei oo niin tarkkaa.
Se nyt johtuu siitä faktasta että V-twinin laulanta ei ole meteliä, se on musiikkia. Sunkin pyörästä lähtee maltillisilla kierroksilla matalataajuista murinaa, että tuskin ihmiset edes herää.
Itsekkin yritän olla kohtelias ja sammuttelen pyörää jo kauempaa ja rullailen parkkiin. En myöskään revitä lastenrattaiden/hevosien tms. läheisyydessä kun tuolla raitilla ajelen. Ymmärrän erittäin hyvin et kaikki ei ole mun pyörän sävelistä yhtä innoissani kuin mä.
"I live more in 5 minutes on my motorcycle than many people live in a lifetime" -Burt Munroe