Puuhapäivä takana ja tulosta tuli.
Putsasin tankista irtoruosteet pois ihan vaan vesiletkulla. Sen jälkeen veistelin puusta tulpan hanan tilalle (joka irtosi öljykylvyn jälkeen kohtuudella) ja laitoin fosforihapot tankkiin. Annoin fosforihapon muhia tunnin verran vähän väliä huljutellen ja huuhdoin hapot pois vedellä. Tämän jälkeen paineilmalla tankin kuivatus ja epoksit perään. Epoksia ei tarvinnut kuin pari desiä jotka levitin tankin sisälle pyörittelemällä tankkia noin 20 minuuttia.
Kaasuttimet purin ja putsasin ensin bensalla, sitten paineilmalla ja lopuksi tunniksi ultraäänipesuriin.
Kaikki takaisin läjään ja perhana, meinasi käynnistyä jo ensimmäisellä polkaisulla, käsittämätöntä.
Vähän kaasua ryypyn kanssa ja komean savupilven saattelemana wanha Jammu heräsi henkiin.
Nopealla koeajolla tuli todettua että teho puhuu, ypvs taitaa takerrella tms, akku on kuollut ja vaihdevivusto irtosi kotipihaan kaartaessa. Laitettavaa on vielä, mutta onpa makea peli.
Putsasin tankista irtoruosteet pois ihan vaan vesiletkulla. Sen jälkeen veistelin puusta tulpan hanan tilalle (joka irtosi öljykylvyn jälkeen kohtuudella) ja laitoin fosforihapot tankkiin. Annoin fosforihapon muhia tunnin verran vähän väliä huljutellen ja huuhdoin hapot pois vedellä. Tämän jälkeen paineilmalla tankin kuivatus ja epoksit perään. Epoksia ei tarvinnut kuin pari desiä jotka levitin tankin sisälle pyörittelemällä tankkia noin 20 minuuttia.
Kaasuttimet purin ja putsasin ensin bensalla, sitten paineilmalla ja lopuksi tunniksi ultraäänipesuriin.
Kaikki takaisin läjään ja perhana, meinasi käynnistyä jo ensimmäisellä polkaisulla, käsittämätöntä.
Vähän kaasua ryypyn kanssa ja komean savupilven saattelemana wanha Jammu heräsi henkiin.
Nopealla koeajolla tuli todettua että teho puhuu, ypvs taitaa takerrella tms, akku on kuollut ja vaihdevivusto irtosi kotipihaan kaartaessa. Laitettavaa on vielä, mutta onpa makea peli.