Yamaha Xt 660 X -04

Henkkis_
Liittynyt:
8.9.2005 21:32

ViestiKirjoittanut Henkkis_ » 2.5.2010 18:41

Jotain näpräilty, eiköhän tuo tällä viikolla ajoon tule :)

Kuva

Kuva
Henkkis_
Liittynyt:
8.9.2005 21:32

ViestiKirjoittanut Henkkis_ » 3.5.2010 22:25

DODIIIIIIIIIII nyt on jamppe ajossa, joku 20 kilsaa tuli kelailtua jo tänään :P

Kuva

Kuva

Kuva

Vielä tarttee vilkut ostaa, ei vakio nuijia saa asennettua sopivasti. Ja maskia kääntää, kivasti heijasti liikennemerkeistä valon takasin.

Nyt vaan kommenttia!
Decide
Pyörä:
Paddock!
Paikkakunta:
Lohja
Liittynyt:
21.2.2008 12:36

ViestiKirjoittanut Decide » 4.5.2010 0:23

Onhan tuo edelleen raskaannäköinen ja nuo vakiovaimentimet karseat, mutta muuten kyllä alkukohdosta muuttunut paljon ja värikin on erilainen. ;)
http://www.moottorit.net Nelipyöräisten keskustelupaikka!
Henkkis_
Liittynyt:
8.9.2005 21:32

ViestiKirjoittanut Henkkis_ » 4.5.2010 19:53

Joo mielessä on pyöriny jos penkin alle tekis vaimentimen, sitten putki tulis rungon välistä.

Pitää yrittää mittaristosta säätää ruiskua, pienillä kierroksilla tuntuu vähän nykimistä.
Henkkis_
Liittynyt:
8.9.2005 21:32

ViestiKirjoittanut Henkkis_ » 6.5.2010 16:24

Joo-o, on se tämä intterneetti vaan ihmeellinen kapistus :D Löyty köyhän miehen pc:n teko ohjeet!
Ens viikolla koulussa vois vaikka ajan kuluks puuhastella.

Tässä vielä linkki http://www.xt660.com/site/node/136
Henkkis_
Liittynyt:
8.9.2005 21:32

ViestiKirjoittanut Henkkis_ » 7.5.2010 22:02

Kylläpä tuli mukava fiilis, reilu satkun lenkki heitetty :) Eka mökille, siellä mutkapätkää ja hiekkatietä päristellen. Sit kohti kaupunkii ja lentoaseman kautta Siilinjärvelle josta motarii takasi. Motarilla 120 rajotus nii kyllä ois paikat tippunu hampaista jos semmosia olis... :lol: Ainoo mikä tossa pyörässä häirihtee niin siihen 50 vauhtiin ei löydy oikeen sopivaa vaihetta, tuntuu että käyp joko liian korkeilla kiekoilla tai sit liian matalilla. No jos tuo modi auttas, sen näkee ens viikolla.
stumpe
Pyörä:
Yamaha YZF 600r Thundercat
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
6.8.2005 16:14

ViestiKirjoittanut stumpe » 7.5.2010 22:43

Kai parempi että liian korkeat kierrokset ku matalat? Ku ei kone tykkää jos sen pitää kakistella alakierroksilla :) Siis jos ei ongelmaan tuu apua...

P.S. Itsellä samat bilteman peilit, kauheet rimpulat, se kuuskolo mikä kiinnittää peilin taustan varteen on saanut hermot kireelle, löystyy meinaan aika ajoin. :)
Henkkis_
Liittynyt:
8.9.2005 21:32

ViestiKirjoittanut Henkkis_ » 7.5.2010 23:25

No kun tuntuu jo vähän turhan korkeilta :D Hyvä kun mainihit että löystyy, täytyy olla tarkkana niiden kans.
Pata8
Pyörä:
On.
Liittynyt:
6.11.2009 19:09

ViestiKirjoittanut Pata8 » 8.5.2010 9:17

XT:ssä osuu muutenkin noi välitykset vähä huonosti! Kuudessakympissä 3. vaihde vähän huutaa ja nelosella ei jaksa mennä. Sitten 80km/h vauhdissa nelonen huutaa ja vitosella ei jaksa:) sellanen +90km/h on vitoselle hyvä vauhti. Olis vaan tehny tän 6 vaihteisena...
Henkkis_
Liittynyt:
8.9.2005 21:32

ViestiKirjoittanut Henkkis_ » 8.5.2010 11:50

Pata8 kirjoitti:XT:ssä osuu muutenkin noi välitykset vähä huonosti! Kuudessakympissä 3. vaihde vähän huutaa ja nelosella ei jaksa mennä. Sitten 80km/h vauhdissa nelonen huutaa ja vitosella ei jaksa:) sellanen +90km/h on vitoselle hyvä vauhti. Olis vaan tehny tän 6 vaihteisena...

Siihen kun mietit että mulla on tuossa vakiota piikin pienempi ratas edessä :D Ehottomasti kyllä samaa mieltä että japanisa insinöörit ois saanu sen 6 vaihteen tunkee mukaan lootaan.
Onde
Pyörä:
Yamaha XT660X
Paikkakunta:
Tampere/Paimio
Liittynyt:
23.6.2003 19:31

ViestiKirjoittanut Onde » 8.5.2010 11:57

Tuo pyörä on kylläkin ranskalaisten insinöörien suunnittelema, ehkä siinä syy ;)
Henkkis_
Liittynyt:
8.9.2005 21:32

ViestiKirjoittanut Henkkis_ » 8.5.2010 12:23

Onde kirjoitti:Tuo pyörä on kylläkin ranskalaisten insinöörien suunnittelema, ehkä siinä syy ;)

Ei ku prkl niin olikin :lol:
Henkkis_
Liittynyt:
8.9.2005 21:32

ViestiKirjoittanut Henkkis_ » 11.5.2010 15:47

Jaahas, kannatti taas käydä tb:llä :lol: Visiiriä puhistelin nii lähesty joku epämääräsen näkönen jätkä. Alotti juttelun kysymällä "onko tuo moottoripyörä etu- vai takaveto". No siinä se sit tarinoi kaikkee omasta mazdastaan jonka jälkeen rupes tenttaamaan kaikennäköstä, että sehän on kylmä ajaa talvella ja sateessa yms. Lopuks tyyppi tokasee "pittääpä kahtoo onko tämä viritetty" "takarattaan oot muuten menny vaihtamaan" "en oo, iha vakio" "älä selitä kyllä minä nämä moottoripyörien takarattaat tiedän, kaikkihan ne väittää että vakio on" , siinä vaiheessa olinki sit saanu visiirin puhtaaks ja lähin kotiin. Meinasin kyllä tolpilleni hajota, oli vissii vetäny muutakin ku aamupuuroo se jätkä :lol:
stumpe
Pyörä:
Yamaha YZF 600r Thundercat
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
6.8.2005 16:14

ViestiKirjoittanut stumpe » 11.5.2010 17:52

Joo kyllä noita vastaan tulee.

Yksi jeppe kyykistyi ja katteli hondaani, sitten totesi: "Onpas sulla hieno satapiikki" :) Ja jatkoi juttua että oli joskus vuonna kivi ja keppi ajanut Nortonilla ilman bensatankkia :D

Tulipa mieleen että etuvetoinen pärrä voiski olla ihan jännä vehje ;)
Henkkis_
Liittynyt:
8.9.2005 21:32

ViestiKirjoittanut Henkkis_ » 11.5.2010 20:04

Kaksvetonen ois ehkä härskein :D Yamaha teki jotai Wr mallia ja sitten Tukholmassa yhessä museossa oli joku vuoden kivi pyörä kans.