Onhan se mielessä toki kävässyt joskus alkuvaiheilla, kun väritystä miettisin. En väitä etteikö noi yliteipatut pyörät hienoja olisi, mutta jotenkin vaan haluaisin tästä mahdollisimman "siistin" pyörän. Itseeni ainakin kolahtaa sairaan hyvin sellanen väritys, missä on hyvällä maulla kiiltävä- ja mattamustaa, joten pakko sellanen on rakentaa!
Jännästi motivaation puutetta ollut, hiukan eturattaan koppaa kiillottelin ja nätistihän se lähtikin blingaamaan. Sen jälkeen aloin kytkinkoppaa hinkkaamaan ehkä kymmenisen minuuttia ja iski masennus.
Vaimenninvilla ja penkki tuli tuossa edellispäivänä valmiiksi. Penkistä myyjä oli nolona ja kauheesti kokoajan pahoitteli jälkeänsä, kun niin paljon kaikkialta repsottaa. Itse tosin olen täysin tyytyväinen tuohon, hittiä se kumminkin tulee vielä ottamaan. Sen mukaisen hinnankin sitte laittoi, eli kympillä päästiin koko hommasta.
Sen sijaan... Olis varmaan pitänyt vamenninvillasta mainita mikä se on... Kun sanoin, että otat pituudesta sellaset 7cm pois ja suunnilleen sen verran tietysti myös villoja veks. Plaaah, kun ämmä oli änkenyt sinne saman määrän villoja ja lisäksi vielä VANUA!
Olis varmaan pitänyt sanoa, että tää ei sitte oo mikään tyyny, mutta joo. Ei siinä mitään, avasin nurkasta hieman ja otin pois kaikki vanut ja sitä perus villaakin lähti aika roisilla kädellä sieltä.
3" vaimentajasta siis lähti, nyt näyttää just priimalta. Huomaa taustan villat.... Tietämättömille vielä, että tuossa Yoshimurassa on siis ensin
TÄLLANEN putkilo reikäputken ympärillä (tiheetä teräsverkkoa, jonka sisällä on teräsvillaa) ja tuon ympärille tulee se "vaimenninvilla-pussi". Piti ottaa siitä "pussistakin" kuva, mutta se pääs unohtumaan. Mutta erittäin hyvin sanoin kuvailtuna se on "uuno turhapuro -tyylinen reikäpaita, jonka sisällä on tuota villaa"!
Penkistä parit kuvat. Tuo lähikuva on pahimmasta kohdasta, mutta hyvä se on!? Kyllä nää on niitä naisten hommia. En uskalla edes ajatella, minkä näkönen tuo olisi, jos ite olis alkanut väkertään.
Huominen päivä menee Helsingissä, jos vaikka tulis pientä inspiraatiota omankin pyörän suhteen.
OmNom!"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."