Pitkästä aikaa kirjoteltavaa, talvikauden huollon merkeissä. Viimeviikon loppupuolella alkoi purkaminen ja puunaaminen. Alustan liikkuvat osat rasvataan ja paskat pyyhitään pois katteiden ja rungon syövereistä. Kytkinlevyjä erikoisempaa remonttia ei osunut tälle keväälle. Pikemmittä puheitta alotellaan.
Tollaset palikat saapui
Litkujen lämmittämistä alkutöiksi, 2 litraa valahtaa helpommi lattialle
Tommoseen kuosiin honda jäi syksyn pesun jälkeen.
Konehuone päässy pinttymään kurasta, lopputulos näkyy alempana
Venttiilivälysten säätöä
Venttiilikorkista paukahti kierrerunko, oli hapettunu kiinni ja sitä avatessa otti ilmeisesti siipeensä. Kiinni kierrettäessä naksahti. Onneks lähti ehjänä irti.
Kytkimen asennusta, pikkuhiljaa saadaan käyntikuntoon ni voi testata toimiiko kunnolla. Perkeleen jäykältä tuntui kun koitti takarengasta pyöritellä
Kytkintappi kuitenkin lykkää painelevyn ulos kahvasta painaessa, joten fysiikka pitäisi olla kuosissa?
Kaasarin puhdistusta, hyvässä kuosissa oli suuttimet ja kanavat.
Konehuoneen putsausta
Taakse on pitkän aikaa pitänyt tehdä lisäsuojaa kuraa vastaan vakioalakatteen ympärille. Se ei noiden crf:n takakatteiden kanssa oikeen oo istunut. 2,5mm kumilevystä askartelua ja poppareilla kiinni, hyvä tuli.
Tällä viikolla puretaan alustan liikkuvia osia, putsataan ja rasvataan.
Lisää päivitystä ja kuvia tulee viikonmittaan