Morjesta vaan taas kaikille
Aletaampas tänne taas kirjoittelemaan niin on pimeisiin päiviin jotain tekemistä teillekkin jos pyörät on jo valmiina tai oottaa projektointia.
Ylistetään ensin Suzuki, 40h tuli männän vaihdonjälkeen ajettua, ja sitä ennen se joku 15-25h.. ainoana vikana oli kannentiivisteen palaminenjotenka todella hyvin selviytyi koko kesän eikä jättänyt matkan varrelle.
Nyt on lukio paketissa ja tammikuussa Kajaaniin hiihtämään, nyt siis on LOMAA laitteita laittaa kuntoon
Töitä tosta löyty hetkeksi niin rahaakin on laittaa vähän pakollisia enemmän likoon.
Kampuran laakerithan olivat hieman väljät jo ostaessani. Onhan tällä ikää kuitenkin eikä konetta ikinä edes raotettu. Ei välykset kasvaneet mutta nyt laitetaan kone viimesen päälle iskuun.
Kun kytkinpuolta raoitin löytyi sieltä positiivinen yllätys, levyt ja kruunu vielä hyvässä kunnossa
Kytkinpuolen purin pois ja mangeeton myös, tullen siihen tulokseen että ei tällä kyllä paljoa ole ajettu!
Sylinteri matkasi koneistamoon hoonaukseen että suht siloiseen pintaan saadaan vähän karheutta ja mitta että nyt ei jää ylimääräisiä välyksiä kun keväällä oli ehkä satku liikaa.
Lohkot erilleen ehkäpä tänään, vasaraa ovat enää vain vailla, ja lämpöäkin täytyy antaa, muuten ei tunnu liikkuvan.
Vaihteiston kunto lähinnä 3.vaihteen osalta kiinnostaa kun viimesenä ajopäivänä mäkeä kiivetessä alko luistaa 3 yli eli nykii. Sielä siis joko kytkentärattaan hampaat kulunu tai vetoakseli liikkunu hieman ulosnja vääntäny lukkosokan ja prikan (näin oli jollain ollu rämässä). Se kuntoon tietenkin samalla
Osat on tilattu pitkälti kaikki, ainakin näin alkuun.
Koneeseen täydellinen paketti eli kampura kampuran laakerit stefat tiivisteet. Lisäksi vielä varmaan vetoakselin laakeri rattaan taakse, muita tarvittaessa.
Sitten ajattelin kulkupuolta hieman tehdä hyödyllisemmäksi ja v-forcet tilasin. Samalta myyjältä tulee vielä titaaninen kaasukahvarunko, pikkunen takaratas ja takajarruun stefat pölysuojat ym.
Takakeppiin vaihdan öljyt ja kaasut näin alkuunsa, keulaan vaihoin öljyt hetki sitten, hyvin pelaa se pää.
Iskarin yläpään laakeri vaihtoon myös, muuten on laakerit rungossa kunnossa, rasvaus kaikkiin tottakai.
Männäksi tulee taas wössner saksasta. Myös bleederit niin ei tarvii ruuvien kanssa pelleillä. Keppi öljy myös sieltä jos täälä pyydetään siitä kovaa hintaa. Ajattelin orkkisölyä ostaa ja sitten vähän jäykempää niin pääsee testailee mikä parhaiten toimii.
Uudet pultit on hommattu koneen kiinnikkeisiin ja takahäkin yläpäähän.
Kansi jää tohon samaan kuntoon, squish 1,3mm eli ei tarvii madaltaa ainakaan vielä, joskushan palotilaa voi vähän muokkailla..
Putki säilyy vielä vähän ruttusena näin alkuun, katotaan ku kaikki pelaa et jos uuden vielä tilais. Nyt on ollu hyvä kun ei oo putkee tarvinnu varoa niin on voinu huoletta työnnellä overimäkiä enskassa ilman pelkoo että pyörä kärsii. katteet on naarmuset mutta sehän kuuluu näin ollakkin?
Ps. Kuvia tulee enskerralla enemmän, nyt koitan tonyhden saada näkymään (tabletills tätä teen)
Kommeintoikaa ja palataan taas!
Uusi tuntimittari 15e sis. Postit !
Löytyy jotai osia hussee kyselkää jos tarvii :)