kurapäristelijä kirjoitti:VinskiMo kirjoitti:Niin hei semmonen juttu vielä että mikä helvetin putki siit öljytilasta lähtee joka on tarkotus liittää johonkin kohti kaasaria?? Joku öljy höyry poltin? Mulla se letku oli vaa irtonaisen ja kaasarin päästä tukittuna tulpalla :O
Olisko se vaikka huohotin ja olisiko sen kenties parempi kanssa mennä sinne kaasariin puhtaaseen ilmaan ettei ime kaikkia paskoja suoraan koneeseen
Toki siihen voi laittaa yksisuuntaventtiilin ja/tai suodattimen, mutta kaasarissa sille kaikkein paras paikka on jos vaan on sellainen kaasari. Kaikissa ei ole paikkaa ja crossimalleissa se menee ulkoilmaan huhun mukaan siksi ettei tule noloja tilanteita radalla kuin mopo lentää helvettiin ja vaikka katollaan ollessaan imee öljyt kaasariin ja savuttaa kuin p******e
Jaajaa, semmosta mä epäilinkin sen olevan mutta se kaasarin tulppa näyttäs ihan tehdas tekoselta eikä itse tehdyltä mutta anyway kasatessa sitten kytken sen siihen kaasariin mihin se kuuluukin.
Muuten jos joku ktm smotoilija tätä lukee niin voisi suositella jotain välityksiä? Kattelin noita power parts rattaita (alumiininen keskeltä ja terästä ulkokehältä) että niitä sais "käytettynä" mutta kuitenkin melkein uusia noin 30e... Niin sitä mä vaan että minkälaiset välit tohon olis hyvät, tarkotus ei ole mennä yli 150km/h mutta olis tietysti kiva että menis pienellä bensalla kruisailut
Mitenkäs kun katselin tommosta kelluvaa power parts 310mm etujarrulevyä, löytyykö 310mm adapteria (itse löysin vaan 310mm satulan joka maksaa 470e...)?
Ja vielä yks juttu, kuristaako/ahdistaako 250/350cc ktm:män nelkkuun tarkotettu vaimeinnin? Jotenkin käytettynä on myynnissä vaikka mitä putkistoja/vaimentimia noihi pikku kotareihin mutta ei juuri 450 :O Tosiaan joko pitäis hommata uus änkkä tai tohon akraan edes se hieno tarra :3
Mutjoo eipä mutta tälläkertaa