Hiljasta ollu topikin sekä pyörän suhteen, pyörä jäi suht vakio kuntoon aiemmin kun ei korttia ollut.. Torstaina sain kortin taskuun ja perjantaina oltii rälläkkä kädessä pistämässä pyörää palasiksi, taino takahäkkiä.. Pyörä saanut myös erittäin idyylisen 121 värikoodilla kulkevan Mastonin maalin päälle.
Eipä sen kummempia etee tullu vaihdettua Michelinin Pilotti ja eturenkaan pito-ongelmat olivat sen jälkeen lopullisesti tiessään. Tuli kanssa vaihdettua radiaalijarru eteen ja sen kanssa oli vähän ongelmia kun ei suostunu ilmaantumaan mutta nyt wörkkii! Paskana oleva jarrulevy myös vaihdettu uuteen!
Perä nyt on tällä hetkellä vähän mitä on, työkaluina oli 10e KätsyKalle rälläkkä robbarista joka hyytty jo sellasta 0,5mm lattaa leikatessa ja joku halpahalli puikkokone jolla ei kukaan meistä suht ok hitsaustaidot omaavista edes puikkoa saanut kunnolla syttymään, puhumattakaan saumasta
Jotain kertoo kanssa ehkä se että arviolta noissa hitsauksissa oisi menny perus hyvillä laitteilla varmaan noin 10min, nyt tuli niiden kanssa pelleiltyä parikin tuntia...
Haettii myös vähä renkaitakii..
Eipä sen kummempia, tullut lähinnä ajeltua. Ja kyllähän tuo vanha nyt jaksaa sutiakin kun vähä tajunnu miten homma toimii, 120kmh menee aivan poikittain vielä vitosella rajotinta vasten haluttaessa kunnon savupilvi takana ja siitä saa vielä nostettua jos haluaa, kutosella raaskinu vielä testailla
Muttajuu tuossa tuo nyt, huom peräpää kasattu lähinnä vaan niin että pääs kaverin tallilta ajelemaan kotiin kun kaks valvottua yötä takana nii ei jaksanu oikei enää rassaila.. tulee muuttumaan ns siistimmäksi reilusti! Tästä päivitellään lisää myöhemmin:)