sekin voi olla, mutta jos nuo on jonkun piikkisen kyykyn vanteet, niin ei mitään vankinta tekoa.. Joustonapa olis kyllä varmaan tapeen jo noilla tehoilla
Uusi tuntimittari 15e sis. Postit ! Löytyy jotai osia hussee kyselkää jos tarvii :)
Mitenkäs toteutit noi sähköt, ku ei taida vakiona olla valoille virtaa siin koneessa? Muuten kyllä helvetin asiallinen projekti ja mahtaa olla aika hauska peli kadulle tommonen
Uskoisin että vanteet kestää kyllä ongelmitta, yllättävän hyvän oloiset. Iso levy edessä, vaimennettu vetopakka ja tubelessi on ihan hyvä lisä myös. Pinnavanteethan kyllä varsinkin ulkonäön puolesta olisi iso plussa mutta ei nyt sovi omaan budjettiin edes nuo sopuhintaiset..
Valot on tällähetkellä jutkuiltu vaan akulta, kun enskuussa palkka kilahtaa taas tilille niin ehkäpä valolliset sähköt, vai kenties pinnavanteet vai uusi putkisto? Noh katsellaan sitte. Tuli haettua pieni akku, lediparkki ja uus ECM tulppa, on senverta ahdasta ettei normaali pituinen tulppa ainakaan tällä hetkellä mahdu..
No sittenhän tässä on ollu kaikenlaista draamaa, ekat testiajot ja kotari jätti tielle pariin otteeseen, söi tulppaa ja rötäsi saatanasti.. sinne jäi tuossakin.
Noh sitten aattelin että vika siinä kun puola oli kiinni vain toisesta korvakkeesta, tein toisen vielä ja kaasarin putsasin samalla. Noh koko vehje ei enää käynnistynytkään lopulta.
Viaksi sitten selviytyi parikin juttua. 1. Puola oli sökö, pitäisi muistaakseni antaa yli .20ohmia ja tästä tuli .02 ,sitten myös kampikammioon oli kerääntynyt bensaa aika reilusti ja eisiinä vielä kaikki. Pickuppi oli yli millin päästä vauhtipyörästä niin anto vähän katkonaista kipinää.. Ne kuntoon ja parilla polkasulla tulille!
No sitten kasailin testiajolle pyörää, vaihdoin öljyt ja kytkinlohkon tiivisteen kun vuosi vähän, se itseleikattu tiiviste oli vähän mennyt vinoon sielä kiinni laittaessa. Kuvassa näkyy myös nuo alakehdon "vahvistukset".
No sitten pyörä olikin taaskerran valmis testiajolle, pääsin pihalle ja mitä helvettiä vaihteet ei mene tupaan? Alko jo pinna vähän palamaan tässäkohtia, noh öljyjä ulos, proppua avasin kierroksen verran ja vaihde naksahti tupaan. Sielä oli pistetty liian pitkä öljyproppu joka jumitti lootan..
Pieni lyhennys propulle ja sitten viiiiimein olikin testiajo taas edessä, joka olikin täysin onnistunut. Rötää reilusti eikä kierrä kunnolla. Aivan kun rikkaalla kävisi, pitää iskeä pienempää suutinta ja katsoa mitä sanoo. Myös sytkän säätöjä pitää katsoa tarkemmin sitten.
Oli kyllä aivan helvetin hauska ajettava, niin härön tuntuista kun käy ylirikkaalla, rötää kun mikäkin ja silti keula vaan nousee ilmaan kokoajan vaikka kierroksia varmaan 4000rpm.
Tänään piti mennä kaverin kanssa kuvailemaan parempi pätkä mut vettähän tuola sataa kaatamalla.. Jos ei ole nähnyt niin tuossa vähän parempi video:)
Pistähän sitten jotain ihan kunnon matskua kehiin . Mieluusti useita minuutteja kestävää, on tää sen verta hurja laitos Turha niitä pinnavanteita on vielä ostaa, samanlailla se noillakin kulkee eteenpäin, sehän se tärkeintä on. Pistä rahat sähköihin taikka putkeen. Tosin tekniikka on jo nyt aikamoinen että ehkä ekana sähköpuoli kuntoon näin mä tekisin jos multa kysyttäis. Mutta eihän multa kysytä
Tottahan tuo on että periaatteessa se on sama mitkä vanteet sielä alla pyörii, paitsi tietysti ulkonäöllisesti. ja ehkä pientä painoeroa saattaa olla muttei siitä enempiä
Juup kunhan saa tekniikan pelittämään, taas murheita kun vaihdoin pienemmän suuttimen ja muualle en koskenutkaan. Potkii takas kun mikäkin ja ei tahdo pysyä käynnissä. Ensin käy minuutin ja sammuu kun napista, sitten 5min ongelmitta ja sammui kun napista.
Entiedä onko nuo sähköt aivan sudet, sytkä niin pielessä, huono tulppa vahingossa kaivettu uuden sijasta vai mitäs. Liian kauan tyhjäkäynnillä ja sentakia simahti. No pitää sitä tutkia, sytkä ainakin hieman viturallaan mutta entiedä vaikuttaisiko niinpaljon.
Uudemman 250CR sähköt on aika suosittu vaihto näissä, käynnistyy paljon helpommin ja on digitaalinen.
Sitä katellaan sitten miten se liikkuu, varmasti tarpeeksi. Mutta eikös se olisi hauskempaa parilla lisäheposella? Nojoo ehkä ne lisäponit voi jättää tuonne tulevaisuuteen..
Kotarihondan vika jos viiiimein löytynyt, varmasti.. Ja sehän oli impulssikäämi, iski todennäkösesti kipinää vähän milloin halusi ja lämmetessään kokonaan simahti. Jos se rötääminenenkin olisi nyt siitä johtunut. Kun kaikki käyttää PWK kanssa pääsuuttimia väliltä 170-180 niin einyt tuolla 182 suuttimella pitäis noin päinvittua toimia..
No saan tuohon nyt väliaikaisesti kotarista tuon käämin kun siinä muistaakseni resistanssit samaa luokkaa. Mutta laitoinpahan tilaukseen jo valmiiksi sitten kokonaan uudet alasähköt niin ne valotkin saa sitten kunnolla.. noissa vaan saattaa mennä hetki kun ei varastossa tietenkään ollut.