Ajattelin että nyt olisi hyvä hetki päivittää hieman, kun tekniikan päivitys on tullut ajankohtaisemmaksi
Mutta kerrotaan ensiksi missä kuosissa pyörä on tällä hetkellä:
Paljoa muutoksia ei ole tullut, lähinnä öljyjä ja takarenkaita on vaihdettu ja pientä sälää laitettu (esim .kierrosluku/tuntimittari)
Tunteja on tullut remontin jälkeen n. 65h ja kilometrejä ~3500km. Iloiseksi yllätykseksi venttiilin välykset ovat pysyneet tismalleen samoina kuin mitkä ne olivat kantta kasatessa
Suosittelen siis wisecoa!
Syksyn pimeitä kelejä pistin valaisemaan 20w ledin, joka on pienestä tehostaan huolimatta moninverroin tehokkaampi kuin lmx maskin sisällä oleva hs1 polttimo
Ja kuten mainitsin, tekniikka on tosiaan päivittymässä. Tilasin cylinder worksin 434 bigbore setin n. viikko sitten ameriikoista ja sen pitäisi saapua tämän kuun aikana
Tarkoituksena on myös ostaa hotcamssin stage 1 pakonokka ja stage 2 imunokka. Stage 1 sisältää puolipuristimen joten käytännöllisyyden vuoksi paolle se..
Samalla vaihtuu kaikki alakerran laakerit ja kiertokanki, joten moottori tulee läpikäytyä suurinpiirtein täydellisesti
Ulkonäköön ajattelin myös panostaa koneremontin ohella, en ole vielä vain keksinyt tarkalleen mitä.. Ehkä rungon maalautus? Ja jos jollain on tietoa kuinka paljon FCR39 tarvitsee säätöä nokkien ja pytyn vaihdon jälkeen niin saa kommentoida asiaan liittyen!
Ideoita saa tarjota!
Motorcycling - It's not the destination, it's the journey.