Voihan kettulainen. Kyllä voi vituttaa taas.
Hain ketjut jne roinat postista. Laitoin ketjut paikalleen pienen ähinän jälkeen(Ketjut väärää reittiä -> purkuun -> kasaan oikeaa reittiä). Huomasin, että ryyppyjen yhdistysletku irti, ei ihmekään ettei meinannut käynnistyä. Se paikalleen ja sitten ihmettelyä, ei helvetti että voi falskata imusarjasta. Noh ei se mitään kun tuorevoitelu, hyvin käy silti(jopa tyhjää) . Sitten koeajon aloittamista pihatiellä. Painan kytkintä ja tyhjäkäynnillä kuuluu moo ja sammuu. Mitäs vittua. Käynnistys ja uudestaan kaasun kanssa kytkintä -> pyörä meinaa liikkua vapaalla kytkin pohjassa! Ja'a. Vähän vauhtia ja vaihde sisään raakana -> kivaa menoa. Meinaa ihan hepot hirnahtaa kun kaasua kääntää, en tietenkään kääntänyt kun imusarja on mitä on. Ei oikeen meinannut pysyä veto päällä kun takavanteen akselista puuttuu holkki. Se mikä on kateissa. Siitä huolimatta kone käy aika hyvin. Luulen, että kun tuon imusarjan tekee uusiksi tai sitten tilaa NOS osat saksasta, alkaa olemaan laakipeli. Pakoputket pitäisi tosiaan viritellä kiinni paremmin. Huomenna saa taas hitsikoneen lainasta niin voi ihmetellä. Pitäisi hakea biltemasta kumilevyä jolla saa tärinöitä ja vääntelyjä vähennettyä pakoputkiin.
Huvittaa kyllä tuo tilauksien määrä saksaan. Varmaan jo lähemmäs 15 kertaa tilannut sieltä roinaa, enkö oikeasti osaa ennakoida yhtään tulevia osatarpeita?
Perkele.
Hain ketjut jne roinat postista. Laitoin ketjut paikalleen pienen ähinän jälkeen(Ketjut väärää reittiä -> purkuun -> kasaan oikeaa reittiä). Huomasin, että ryyppyjen yhdistysletku irti, ei ihmekään ettei meinannut käynnistyä. Se paikalleen ja sitten ihmettelyä, ei helvetti että voi falskata imusarjasta. Noh ei se mitään kun tuorevoitelu, hyvin käy silti(jopa tyhjää) . Sitten koeajon aloittamista pihatiellä. Painan kytkintä ja tyhjäkäynnillä kuuluu moo ja sammuu. Mitäs vittua. Käynnistys ja uudestaan kaasun kanssa kytkintä -> pyörä meinaa liikkua vapaalla kytkin pohjassa! Ja'a. Vähän vauhtia ja vaihde sisään raakana -> kivaa menoa. Meinaa ihan hepot hirnahtaa kun kaasua kääntää, en tietenkään kääntänyt kun imusarja on mitä on. Ei oikeen meinannut pysyä veto päällä kun takavanteen akselista puuttuu holkki. Se mikä on kateissa. Siitä huolimatta kone käy aika hyvin. Luulen, että kun tuon imusarjan tekee uusiksi tai sitten tilaa NOS osat saksasta, alkaa olemaan laakipeli. Pakoputket pitäisi tosiaan viritellä kiinni paremmin. Huomenna saa taas hitsikoneen lainasta niin voi ihmetellä. Pitäisi hakea biltemasta kumilevyä jolla saa tärinöitä ja vääntelyjä vähennettyä pakoputkiin.
Huvittaa kyllä tuo tilauksien määrä saksaan. Varmaan jo lähemmäs 15 kertaa tilannut sieltä roinaa, enkö oikeasti osaa ennakoida yhtään tulevia osatarpeita?
Perkele.