Ruuvasin eteen uudet vilkut kiinni. Vaativat sen verran sovittamista, että tein erilliset maadoitusjohdot vilkusta runkoon ja porasin lampunkiinnikkeiden reikiä uuteen uskoon jolloin nämä vilkut sujahtivat paikalleen hienosti. Toimivat myös ihan eri tavalla kuin nuo italiaanokököt. Taakse jäi vielä italian vilkut, olkoot niin kauan kuin toimivat(mikä ei varmaan kauaa kestä) tai talvi tulee.
Kiinnitin moottorin kolmannen kiinnityspultin, semmoinen tuli reinerin paketissa muttereineen. Oli kaksi muuta kiinnityspulttia hieman löystyneet ja siitä selittyi tärinät. Nyt voi taas ajella ilman tärinöitä, voi olla aika karmaisevaa taas täräyttää jawalla jonnekin pidemmälle ensi keväänä :S
Vaihdoin NOS imukaulat ja ilmansuodattimen yhdyskumin paikalleen. Veistelin siinä tietenkin uudet imukaulantiivisteet. Käynti muuttuikin varsinkin tyhjällä jonkun verran, on tasaisempaa, liekö ollut pientä imuvuotoa siinä itse tehdyssä imusarjassa.
Huomasin myös, että nopeusmittari alkoi taas temppuilemaan. Ihan uskomatonta tuo toiminta, rämpläsin johtoja, magneettia, anturia ja mittaristoa niin mitään vaikutusta. Välillä näytti nollaa, välillä muutamaa kilometriä ja välillä taas jotain ihan älyttömiä vauhteja. Täytyy kokeilla vaihtaa tulpat uusiin ja nuo tulpanjohdot/hatut niihin vastuksettomiin mitkä tulivat sytkän mukana. Alan epäilemään, että johtuu sytytyshäiriöistä tai sytkän lämpenemisestä tuo sekoilu. Tms. Voi se tietenkin mittaristossakin olla antureineen. Alkaa vaan ketuttamaan perkl.