Innostuin kovasti ja vittuunnuin tyhjäkäyntiongelmista(aivan kuin fuskaisi ilmaa), Revin sylinterit taas irti ja heitin tiivisteet mäkeen, kaivoin orkkis kannen tiivisteen jossa on kuparinen tulirengas sekä veistelin uudet alatiivisteet vähän paremmin taas. Iskin kasaan niin että kanteen kevyt silaus silikonia. Pitäisi tehdä nämäkin hommat aina kerralla kuntoon mutta minkäs teet kun joutuu spilteman tiivisteaineiden takia renaamaan auki ja kiinni
Toivottavasti nyt kestää/pitää kun ei kanittele alatiivisteet millään lailla. Mitat muuttuivat sen verran että tiputin alatiivisteistä 0,4mm pois(siis alkuperäisiin mittoihin) jolloin vain 1mm tiiviste alla. Sitten kannentiivarihan on semmoista 1,25-1,5mm jolloin edelliseen asetukseen verrattuna 2mm -> 1,5mm. Puristuksia tulee varmaan lisää molempien tiivisteiden takia eli pitää rauhallisesti kokeilla ettei nakuttele yläkierroksillakaan.
Pitänee perkele vaihtaa se jenkamittarin vaijerin stefa koneen päästä kun ei se pidä mitään.... Mietin vaan että mistä niin pieniä stefoja saa? saisiko paikallisesta autovaraosa liikkeestä? en meinaan mihinkään erikoisliikkeeseen viittisi vaivautua tuommoisen euron säästön takia.