Kawasaki Z750 -06

Maicheli
Liittynyt:
24.6.2006 12:12

ViestiKirjoittanut Maicheli » 24.6.2006 12:15

2kk sitten ostettu uutena ja nyt jo huoltoon?
Killalot
Paikkakunta:
Kyläpahanen
Liittynyt:
6.7.2005 15:12

ViestiKirjoittanut Killalot » 24.6.2006 12:57

Maicheli kirjoitti:2kk sitten ostettu uutena ja nyt jo huoltoon?
Tiedätkö kato kun tehdään kilometrihuoltoja ettei takuut lähe :D
Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Tomppade » 24.6.2006 13:16

Joo. Bridgestonet mullakin on, jotku batlaxit en vain muista numeroa. Alkaa joo olemaan aika sileet olemaan, kilsoja karkeesti 5tonttua takana, kuudentonnin huolto olisi sitten ensviikon torstaina ja samalla ne uudet gumit pyöräyttävät alle.
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen
Maicheli
Liittynyt:
24.6.2006 12:12

ViestiKirjoittanut Maicheli » 24.6.2006 15:57

Killalot kirjoitti:
Maicheli kirjoitti:2kk sitten ostettu uutena ja nyt jo huoltoon?
Tiedätkö kato kun tehdään kilometrihuoltoja ettei takuut lähe :D


Nyt tiedän. :P
Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Tomppade » 13.7.2006 16:46

9tonnia aikalailla mittarissa, norjan reissu takana kakspäällä, takakate otti vähän itseensä matkasta samoin tankki, pitänee varmaan sotkea talvella uusiin väreihin koko mopo :roll:
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen
samz
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
8.5.2006 8:32

ViestiKirjoittanut samz » 18.7.2006 16:44

Tomppade kirjoitti:Joo. Bridgestonet mullakin on, jotku batlaxit en vain muista numeroa. Alkaa joo olemaan aika sileet olemaan, kilsoja karkeesti 5tonttua takana, kuudentonnin huolto olisi sitten ensviikon torstaina ja samalla ne uudet gumit pyöräyttävät alle.

BT014
Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Tomppade » 13.8.2006 12:31

Eräs virstapylväs tuli saavutettua tuossa maanantaina, 10 000km tuli mittariin, ja nyt on lähemmäs jo 10500km taulussa =)
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen
Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Tomppade » 18.8.2006 15:30

Lisäsinpäs galleriaan parit kuvat norjan reissulta, mukavaa oli kyllä :P
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen
Eetu200
Paikkakunta:
lieto
Liittynyt:
30.4.2005 16:04

ViestiKirjoittanut Eetu200 » 6.10.2006 15:24

Juu, eli oisi pyörän vaidon aika tuossa ensi keväällä edessä ja tämmöinen kawa olisi päällimmäisenä vaihtoehtona. Nyt toivoisinki että joku viisaampi osaisi kertoa pyörästä hyviä ja huonoja puolia, onko kannattava ostos? Minkä laista huoltoa vaatii ja mitenkä usein? Onko mitään tyyppivikoja ym ym. Kiitos vastauksista jo etukäteen :)
Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Tomppade » 6.10.2006 17:32

Eipä tuossa oo kuin 6tonnin välein määräaikais huollot joista selviää about satasella jos käyttää pienemmällä pajalla. etukumi about kymppitonnin välein, takanen viidentonnin välein. itelle makso 350e/molemmat gumit. Halpa pyörä ylläpitää, sitten tietenkin perusjutut, kuten pesu,vahaus, puunaus, ketjujen pesu, rasvaus yms.
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen
JayEll Moderaattori
Pyörä:
ZX12R -03, GSX 500cc R4, Honda NSR
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
31.3.2004 20:48

ViestiKirjoittanut JayEll » 6.10.2006 17:45

Itse selvisin noissa huolloissa 130¤ ja 86¤:lla... huollot tehtiin Raision Bike Worldissä... Mulla oli jo eturengaskin 4800km kohdalla vaihtokunnossa, takarenkaasta puhumattakaan.. Nyt alla pyörii bridgestonen Bt20:set... ja niillä n.5000km takana ja pintaa on runsaasti jäljellä...
~ Käyttömopojen kirjo: Z750S -> ZX12R -> ZZR1200 -> GSX1400 ~
~ Muut lelut: GSX500 -83, NSR125 -01 ~
Akutus
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
10.5.2005 19:49

ViestiKirjoittanut Akutus » 10.10.2006 14:21

Olen ollut jo pienen aikaa kiinnnostunut tästä seuraavakis pyöräksi ja olisi muutama kysymys. Eli kysymykset koskee lähinnä 04 ja uusimpia pyöriä. Miten kuristetaan? Kuinka helppo ottaa pois/laittaa takas? Misssä kuristit? Paljonko kuristaminen makso papereineen päivineen?
teude
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
25.4.2005 21:25

ViestiKirjoittanut teude » 10.10.2006 14:34

Akutus kirjoitti:Olen ollut jo pienen aikaa kiinnnostunut tästä seuraavakis pyöräksi ja olisi muutama kysymys. Eli kysymykset koskee lähinnä 04 ja uusimpia pyöriä. Miten kuristetaan? Kuinka helppo ottaa pois/laittaa takas? Misssä kuristit? Paljonko kuristaminen makso papereineen päivineen?


Kaverilla -06 ja ainakin se kuristettiin jollakin palalla jostakin moottorista tjsp. Aika vaivalloinen oli laittaa ja taisi maksaa pari sataa. Voin kysäistä vähän tarkemmin.
Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Tomppade » 10.10.2006 18:22

Ite kuristutin myyjä liikkeessä, jotain 250-300e maksoi, ei tarkkaa muistikuvaa, tämä siis kaiken kaikkiaan. sitten poisto tapahtui kotipihassa, olisikohan ollut about tunnin ähellys. ja kuristus tapahtuu kaasukapulan liikettä rajoittamalla.
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen
Akutus
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
10.5.2005 19:49

ViestiKirjoittanut Akutus » 10.10.2006 20:45

Onko kurit kuinka helppo laittaa itse takas? esim. Jos poliisit käskee tuleen katsastusasemalle mittaan tehot niin ehtiikö ne laittaan kuinka nopeasti takas jos on vaikka tunti pari aikaa?