Suzuki GS500E -92

JTJT
Liittynyt:
2.12.2003 19:47

ViestiKirjoittanut JTJT » 30.4.2007 9:49

tjuu, kuulemma laturivikoja GS:ssä on esiintynyt... onneks selvisit akun vaihdolla ;)...
"Si Vis Pacem, Para Bellum"
Soilworker
Liittynyt:
24.4.2007 21:40

ViestiKirjoittanut Soilworker » 3.5.2007 22:02

Kauanhan se kestiki. parikytäkilsaa ja alko nykimään ja pätkimään. Nippu piuhoja sulanut klöntiksi ja otti maihin runkoon. Ihme että yleensäkin kävi enään mitenkään.
JTJT
Liittynyt:
2.12.2003 19:47

ViestiKirjoittanut JTJT » 3.5.2007 22:29

no voi höh. oks pahakin korjata :(?
"Si Vis Pacem, Para Bellum"
Soilworker
Liittynyt:
24.4.2007 21:40

ViestiKirjoittanut Soilworker » 4.5.2007 18:21

Eipä ollut paha rasti. Vähä liittimiä ja saatanasti erkkaa. :D ja sun muuta eristeitä.
Soilworker
Liittynyt:
24.4.2007 21:40

ViestiKirjoittanut Soilworker » 29.5.2007 21:08

Taas alko temppuilemaan. Töihi mennessä puolessavälissä matkaa hyytyi eikä kule satasta kovempaa. pintakaasulla toimii normaalista ja tyhjäkäynnillä mutta enemmän kahvaa käännettäessä booaa eikä jaksa kiertää etenkään ajossa. Olisiko jossakin suuttimessa jotakin ylimääräistä tai sitten kaasarissa jotakin jumissa? Voiko noi kaasarit ottaa auki ilman että niitä tarvii alkaa säätelemään sun muuta?
Viisainta olisi varmaan viedä mopo osaavalle henkilölle mutta kun ei satu sitä ylimääräistä rahaa olemaan juuri nyt taskut pullollaan. :(
jusutus
Paikkakunta:
Lounaisrannikko
Liittynyt:
22.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut jusutus » 29.5.2007 22:15

Suuttimessa roska, veikkaisin.
JTJT
Liittynyt:
2.12.2003 19:47

ViestiKirjoittanut JTJT » 30.5.2007 1:03

sehän siinä varmaan. kaasarit on ihan helppo ottaa irti, niitä ei tarttee synkata, jos uimurikammiot otat vaan irti. eli aluks tankki veks (kaks bensahanaa...!), sitten pääset kaasareihin käsiks. ne on helppo ottaa irti, mutta paina mieleesi/ ota valokuva niistä kaikista letkuista, jotka sieltä lähtee.
"Si Vis Pacem, Para Bellum"
Soilworker
Liittynyt:
24.4.2007 21:40

ViestiKirjoittanut Soilworker » 30.5.2007 21:40

Joo ei auttanu. Pääsuuttimet oli irti ja kaikki vaikutti olevan ihan kohallaa. Tuntu että vika vaan paheni. luulis että jos on jotaa traagista käyny koneen puolella niin ei varmaan kävis tyhjäkäynnillä ja pienillä kierroksilla normaalisti. Kuitenki käyntiin lähtee ihan mukisematta ja muuta.
jusutus
Paikkakunta:
Lounaisrannikko
Liittynyt:
22.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut jusutus » 30.5.2007 21:44

Soilworker kirjoitti:Joo ei auttanu. Pääsuuttimet oli irti ja kaikki vaikutti olevan ihan kohallaa. Tuntu että vika vaan paheni. luulis että jos on jotaa traagista käyny koneen puolella niin ei varmaan kävis tyhjäkäynnillä ja pienillä kierroksilla normaalisti. Kuitenki käyntiin lähtee ihan mukisematta ja muuta.

Luistit nousee normaalisti, neulat OK, kohot liikkuu vapaasti, bensaletkut puhtaat / ei lytyssä, huohotusletkut ei lytyssä, bensansuodatin puhdas (jos moista löytyy), imukurkut tiiviit, ilmanputsarit puhtaat?
Soilworker
Liittynyt:
24.4.2007 21:40

ViestiKirjoittanut Soilworker » 30.5.2007 22:07

Luistit nousee normaalisti ja kaikki muu liikkuu mistä nyt ymmärtää. :D Muuten jos on kurit kiinni ni eks ne rajoita luistien liikettä? Omassa nousi ainakin ihan ylös asti. Ei pitäisi olla letkut lytyssä, bensansuodatinta ei ilmeisesti ole, enkä mitään vuotoja huomannut, bensaa tulee letkuista ja sillai. Vika tosiaan ilmeni hieman vauhikkaamassa ajossa yks kaks.
Täytyypi varmaan viedä hualtoon.
Soilworker
Liittynyt:
24.4.2007 21:40

ViestiKirjoittanut Soilworker » 30.5.2007 22:09

Ja uus ilmanputsari on tulossa mutta tuskin se nyt menee yht äkkiä tukkoon.
kusimuki
Liittynyt:
3.5.2006 16:27

ViestiKirjoittanut kusimuki » 19.4.2008 14:46

Tulipa laitettua tuommonen GS 500 viikko sitten. Vuosimallia 1998 ja 25kw:n papereissa, vaikka tuntuisi olevan tuota potkua vähän reilummin.

Katoin just ilmanputsarin ja ei näyttänyt kovin paskaselta. Ylimääräiset roskat vaan paine-ilmalla pihalle ja putsari takas kiinni.

Vtuttaa vaan, kun eilisellä lenkillä tuli ajettua kunnon routapattiin ja siitäkös etupää tykkäs. Viime syksynä huolletuista iskareista, oikeanpuoleisesta, öljyt pihalle:( Maanantaina soittelee korjaamoille ja kyselee rempan hintaa.

Muuten tosi hyvä mopo mutkasille pätkille. Vääntöä tuntuu olevan senverta kivasti, että varmaan tämä kesä sillä ajellaan.
JTJT
Liittynyt:
2.12.2003 19:47

ViestiKirjoittanut JTJT » 19.4.2008 15:07

puhalsithan sitten "oikeaan suuntaan", eli roskat pois putsarista, eikä toisinpäin?

mistä se iski öljyt pihalle? jos tuli stefoista, ne vaihtaa itse helposti n. tunnissa.

vääntöä ja kulkua löytyy ihan kohtuullisesti, ei sillä jalkoihin jää, muttei se tietenkään mikään sporttikaan ole. hyvä peruspyörä :)
"Si Vis Pacem, Para Bellum"
kusimuki
Liittynyt:
3.5.2006 16:27

ViestiKirjoittanut kusimuki » 19.4.2008 15:22

Juha S kirjoitti:puhalsithan sitten "oikeaan suuntaan", eli roskat pois putsarista, eikä toisinpäin?

mistä se iski öljyt pihalle? jos tuli stefoista, ne vaihtaa itse helposti n. tunnissa.

vääntöä ja kulkua löytyy ihan kohtuullisesti, ei sillä jalkoihin jää, muttei se tietenkään mikään sporttikaan ole. hyvä peruspyörä :)


Joo, jos tarkotat, että puhalletaan ulkokuorta, minkä pitäs työntää roskat sinne "kuppiin" sisälle? Niin tein.

Öljyt tuli siis stefan välistä pihalle, jarrulevyn puolelta. Tarviiko repiä koko etupäätä irti, jos vaihtaa vaan toiseen?
heikkee
Pyörä:
Suzuki GS500E
Paikkakunta:
jyväsKYLLÄ
Liittynyt:
17.11.2005 18:21

ViestiKirjoittanut heikkee » 20.4.2008 22:31

ite tuli hommattua viime viikolla myös tämmöne suzuki, mutta vuosimallia -91. Se o ny tehoalennus "huolossa". Enää muutama päivä nii saa sen sieltä katstastuskonttorille ja ajeluille-pitkille ajeiluille!

Pikkasen kyllä potkii tossa nakupyörässä nuo moottoritie nopeudet. Tuuli nii tolkuttomasti jo 100:sen vauhdissa että napit alko takista aukeilla :D Tietääköhä täällä kukaa saako näihi vähä jotai tuulensuojaa?
bruuUAMDaaBRAAAAMmm MM BRÖÖMMM ... badaaaa,mmmmm bröömm brumm.... brumm.. brumm.... köh köh köh