Samoissa tehoissa nuo SMR:ät menevät Kotarin Exc-mallien kanssa, jossain bike-lehden testissä tais 2010-vuoden testissä viedä 1hepalla kotarin, mutta perstuntumalta ihan samantehosia pelejä.
Itellä kyseinen 2010-malli, hyvin on rokannut 10tkm ajan, kun on jaksanut huoltaa tunnolla.
Vähän on lastentautina ollut vaihdelaatikon kestävyyttä, joillakin se on lahonnut ekan 100 tunnin aikana, joillain se on kestänyt ihan moitteetta kuten itselläni (enemmin oon kuullut tapauksia joissa 08-mallissa nämä hajoamiset on käynyt kuin 05-07-malleissa).
Huoltoväleissähän nää yleensä menee niin, että öljyjä vaihdetaan n.10tunnin/500kilometrin välein, ja öljyfiltteriä joka toisella öljynvaihtokerralla. Muita huoltoja on yleensä venttiilien säädöt, niitä porukat katsoo yleensä 3tkm välein (ei täysin pakollista, ite ajoin 5tkm ja välystä ei ollut). Kallein huoltohan tulee siinä 10tkm kohdalla, kun koneremppa tulee vastaan, kannattaa tehdä se ajoissa niin eipä jätä pyörä tiellle
.
Miinuksia ehkä siinä mielessä, että putkistoja saa melko niukasti, 08-malleihin saa parhaiten Arrowin vaimenninta, kun taas 09-10 malleissa jossa on tuplaputkisto, löytyy motostrano:sta pelkkää Leovincen kokoputkistoa, suolaseen 1500 dollarin hintaan. Muutoin pyörä on kyllä ihan hauska peli omasta mielestäni.